رئیس پلیس راه ایلام؛

اجرای طرح های ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای ایلام

رئیس پلیس راه ایلام از اجرای طرح های ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 09 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به بررسی علل تصادفات بوقوع پیوسته در محورهای برون شهری مشخص شد که علت اصلی تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ وسایل نقلیه بوده که بیانگر عجله و شتاب رانندگان جهت رسیدن به مقصد و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی ادامه داد: بیشترین ساعات تصادفات ساعت ۱۶ الی ۲۰ بوده که می طلبد رانندگان عزیز در این ساعات با رعایت صبر و حوصله و توجه به تابلوها و علائم نصب شده در راه ها رانندگی کرده تا از وقوع تصادفات دلخراش در این ساعات جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تصادفات بوقوع پیوسته در سال جاری مربوط به واژگونی وسایل نقلیه در محورهای برون شهری بوده که بیانگر رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و سرعت مرگبار وسایل نقلیه بوده که می بایست رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی در نیمه دوم شهریور ماه جهت پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم مسافرت ها در هفته های آتی پلیس راه استان با اجرای طرح های ضربت برخورد با تخلفات بویژه تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای دارای ۲ تخلف همزمان و گشت زنی مداوم در محورهای مواصلاتی به صورت محسوس و نامحسوس جهت پیشگیری از تصادفات اقدام خواهد کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار