قیمت مرغ در همدان به بیش از ۱۱ هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در همدان گفت: اگر قیمت تخم‌مرغ گران شده از جانب فروشندگان است و هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینع شانه و یا کارتن تخم مرغ نداشته‌ایم.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 30 August 2018
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در همدان گفت: اگر قیمت تخم‌مرغ گران شده از جانب فروشندگان است و هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینع شانه و یا کارتن تخم مرغ نداشته‌ایم.


به گزارش تسنیم، جواد عاشوری، اظهار داشت: امروز هرکیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان با قیمت ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان‌اینکه مرغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی مربوط به برخی برند‌های خاص است، ابراز کرد: با توجه به بازگشت حجاج و عید غدیر که تقاضای خرید مرغ بالا می‌رود اجازه نمی‌دهیم که قیمت مرغ از ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان فراتر برود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه جوجه‌ریزی در مناطق مختلف کشور آغاز شده است، اظهار داشت: بنابراین قول می‌دهم که ظرف دو هفته آینده قیمت مرغ کاهش یابد.

عاشوری در بخش دیگری از گفت‌وگو به قیمت هرشانه از تخم مرغ اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم‌مرغ درشت ۱۸ هزار تومان و سایز متوسط نیز ۱۷ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: مغازه دارانی که تخم‌مرغ را دانه‌ای ۷۰۰ تومان می‌فروشند در حق خریداران جفا می‌کنند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در همدان گفت: هیچ گونه کمبود تخم‌مرغی در استان وجود ندارد و انتشار اخباری مانند گرانی شانه یا کارتن تخم‌مرغ بهانه‌ای برای گران فروشی است.

عاشوری عنوان کرد: با توجه به عید غدیر و بازگشت حجاج، مصرف تخم‌مرغ در قنادی‌ها و شیرینی پزی‌ها افزایش می‌یابد، اما با این حال اجازه افزایش قیمت نخواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار