پرداخت حق آلایندگی به دهیاری های استان

مدیرکل دفترروستایی استانداری بوشهر گفت: برای توسعه عمران روستایی استان بوشهر ۷۴۰ میلیارد ریال از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده بین ۳۵۴ دهیاری این استان توزیع شد.
کد خبر: ۶۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 19 July 2015
تابناک بوشهر: حسین عالی‌نژاد با بیان اینکه طرح‌های توسعه روستایی دراستان بوشهر تدوین شده است اظهار داشت: امسال توجه خاصی به طرح‌های رفاهی، تفریحی، ورزشی و بهداشتی روستاهای استان بوشهر شده که طرح‌های دراین حوزه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه ساخت پارک روستایی در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد تصریح کرد: امسال روستاهای بالای 20 خانوار با برنامه‌ریزی انجام شده دارای پارک تفریحی می‌شوند که بر این اساس به ازا هر نفر یک مترمربع فضای سبز در روستاها ایجاد می‌شود.

مدیرکل دفترروستایی استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های ورزشی مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت دارای زمین ورزشی مینی فوتبال شدند که 60 روستای استان بوشهر از این امکانات بهره‌مند شدند.

عالی‌نژاد با بیان اینکه امسال روستاهای با جمعیت بالای 500 نفر دارای زمین ورزشی مینی فوتبال می‌شوند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال 75 روستای استان بوشهر که دارای جمعین 500 نفر به بالا هستند و از امکانات ورزشی بی بهره هستند دارای زمین ورزشی چمن مصنوعی می‌شوند که برای این طرح‌ها 150 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

وی، با اشاره به تخصیص 740 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان بوشهر گفت: سال قبل این مبلغ که بین  354 دهیاری استان بوشهر توزیع شد از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین و پرداخت شد.

مدیرکل دفترروستایی استانداری بوشهر گفت: برای ساخت پارک روستایی و تجهیزآنها امسال 180 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار