مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه مطرح کرد؛

معرفی 40 طرح کشاورزی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل در شهرستان کهگیلویه

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: 40 طرح کشاورزی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۶۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 07 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: 40 طرح کشاورزی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شدند.

سید عمران تقوی ابراز داشت: طرح‌های صنعتی و نیمه صنعتی در قالب های ایجادی، توسعه ای و تأمین سرمایه در گردش برای طرح‌های راکد بیش از 100 میلیارد ریال از اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه عنوان کرد: در صورت جذب نهایی این تسهیلات  ۱۱۰ شغل جدید در شهرستان ایجاد خواهد شد.

تقوی بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی به تمامی متقاضیان واجد شرایط، ضمن برگزاری کلاس‌های توجیهی برای بیش از ۵۰ نفر از کارشناسان و ناظران پهنه‌های مختلف، مسؤلان و کارشناسان مراکز خدمات جهاد کشاورزی برگزار و موارد لازم در قالب دستورالعمل توجیهی برای بخشداران و دهیاران شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: این تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری (برای روستائیان بیکار)، تسهیلات فراگیر برای همه متقاضیان شهری و روستایی متقاضی ایجاد طرح و همچنین تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های راکد است که کارمزد آنها به ترتیب 6 درصد، 18 درصد و 10 درصد است.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه همچنین نوع فعالیت‌ها را در زمینه دامپروری (صنعتی، نیمه صنعتی، طرح‌های سنتی دام‌های سبک و سنگین با شرایط خاص)، باغبانی (در زمینه های احداث و راه‌اندازی گلخانه، گیاهان داروئی و نهالستان)، صنایع تبدیلی و تکمیلی با توجیه اقتصادی برای شهرستان عنوان کرد.

تقوی خاطر نشان کرد: متقاضیان علاوه بر دریافت پروانه فعالیت از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید فاقد بدهی بانکی بوده و قادر به تأمین آورده بانکی به میزان ۲۵درصد مبلغ تسهیلات و تأمین وثیقه متناسب با مبلغ تسهیلات خود باشند.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه آمادگی لازم جهت همکاری با همه متقاضیان واجد شرایط را داریم عنوان کرد: مبلغ تسهیلات بر اساس طرح توجیهی و برآورد کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار