تبلیغات «همدان، ۲۰۱۸» گسترده می‌شود

شهردار همدان ضمن تأیید ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان گفت: مکان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه طبق اعلام وزارتخانه، باید در یک مکان قدیمی و با اصالت باشد.
کد خبر: ۶۱۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 10 June 2018
شهردار همدان ضمن تأیید ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان گفت: مکان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه طبق اعلام وزارتخانه، باید در یک مکان قدیمی و با اصالت باشد.

به گزارش فارس، عباس صوفی در نشست خبری رویداد «همدان، ۲۰۱۸» در خصوص ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اظهار کرد: موضوع ورودی‌های شهر همدان را نمی‌توان به رویداد ۲۰۱۸ ربط داد، چون کار زیرساختی بالایی دارد.

وی ادامه داد: در ورودی‌های شهر باید دو کار کرد یکی کار ساماندهی و دیگری کاشت گل، زیباسازی و رفع سد معبر اشت که در حوزه ملایر کار‌های زیرساختی در حال انجام است و تملکات و توافق با مالکین نیز آماده شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه ورودی‌ها مورد خواسته شهروندان است، اما کار سنگین است، افزود: در اولین فرصت حداقلی کار را تمام حواهیم کرد تا ورودی‌های قابلی را داشته باشیم، زیرا ورودی‌ها بخشی از تکالیف شهری است.

وی یادآور شد: برای تبلیغات شهری همدان ۲۰۱۸ با توجه به اینکه حساسیت موضوع مضاعف است برنامه‌ها جامع و کاملی تهیه شده و به تأیید استاندار نیز رسیده است.

صوفی با اشاره به اینکه تبلیغات شهری در حوزه‌های مختلف شناسایی و تبلیغات شده است، گفت: این تبلیغات در پنج حوزه رسانه‌ای مکتوب، رادیویی، تلویزیونی و ... تدارک دیده شده است.

وی علت کمرنگ بودن تبلیغات کنونی همدان ۲۰۱۸ را ماه مبارک رمضان دانست و افزود: بعد از ماه رمضان کار اصلی انجام می‌شود و با توجه به نیاز مخاطبان فضاسازی در شهر‌های مهم و گردشگرپذیر نیز مدنظر قرار دارد.

شهردار همدان ضمن تأیید ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان بیان کرد: مکان این نمایندگی وزارت امور خارجه طبق اعلام وزارتخانه، باید در یک مکان قدیمی و با اصالت باشد که بر این اساس در پارک پرواز ساختمان قدیمی که قبلا هم سابقه کار کنسولگری دارد جانمایی شده و مورد تایید نمایندگان نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بعد از ماه رمضان نیز جلسه‌ای با وزیر امور خارجه خواهیم داشت، اضافه کرد: در این جلسه در خصوص افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه صورت می‌گیرد و موافقت اولیه نیز انجام شده است.

صوفی با تأکید بر اینکه در حوزه تبلیغات درون‌شهری شهرداری بدون ریالی بودجه خارج از منابع شهرداری کار کرده است، افزود: تمام مباحث تبلیغات از منابع شهرداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال شهرداری همدان در حوزه کاشت گل و گیاه کار چند برابری کرده به طوری که ۴ میلیون گل و ۳ هزار نهال در سطح شهر کاشته است.

شهردار همدان با بیان اینکه برای تبلیغات برون‌شهری و بین‌المللی آماده هستیم، گفت: در حال حاضر منتظر تخصیص بودجه هستیم و اقداماتی برای نشست با سفرا برنامه‌ریزی شده که در راستای تبلیغات باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار