فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان:

دستگیری عامل سرقت به عنف خودرو در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری سارق خودروی پراید که تحت پوشش مسافر و با توسل به زور و تهدید به وقوع پیوسته بود خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 31 May 2018

دستگیری عامل سرقت به عنف خودرو در تاکستان

سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین، از دستگیری سارق خودروی پراید که تحت پوشش مسافر و با توسل به زور و تهدید به وقوع پیوسته بود خبر داد.

وی افزود: پس از وقوع سرقت به عنف یک دستگاه خودروی پراید در مسیر قزوین به سمت “تاکستان” با تشکیل کارگروهی در پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیری سارق مسافر نما در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

️این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، خودروی سرقت شده را در کمتر از ۴۸ ساعت در استان تهران شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی و با اعزام اکیپی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ فراهانی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی ماموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت به عنف خودرو اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان و خودرو تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور از سوار کردن مسافران ناشناس در مسیر جهت جلوگیری از این چنین حوادثی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار