سخنگوی شهرداری رشت علیرضا حسنی

43 هزار تن آسفالت برای مرمت و بهسازی معابر شهر رشت استفاده شد

رشت - از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 43 هزار تن آسفالت برای بهسازی و مرمت معابر عمومی این شهر استفاده شده است.
کد خبر: ۵۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 06 July 2015
علیرضا حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از اول سالجاری تا کنون شهرداری رشت با استفاده از ظرفیت نهادی و نیروی انسانی ، بیش از 43 هزار تن آسفالت به ارزش 80 میلیارد ریال تولید کرده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 123درصد رشد را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد : این شهرداری از تجهیزاتی چون مجتمع آسفالت 120 و 80 تنی و مجموعه کامل سنگ شکن و تولید شن و ماسه و انواع ماشین آلات عمرانی و راهسازی در اجرای طرح آسفالت معابر سطح شهر برخوردار است.

وی اظهار داشت : شهرداری با تکیه بر تلاش های شبانه روزی گروههای پخش آسفالت ، آسفالت میدان گیل ، خیابان 17شهریور ، بلوار نامجو ، خیابان شهید انصاری ، خیابان حافظ تا چهار راه میکائیل ، پیرسرا و کوی بیانی را به مساحت 200هزار متر مربع با استفاده از 28 هزار تن آسفالت به پایان رسانده است.

حسنی گفت : همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنان هشت هزار و 200 تن آسفالت برای لکه گیری شش هزار و 900 متر مربع از معابر و خیابان های سطح شهر رشت در مناطق پنجگانه تحویل داده شده است.

وی افزود : با همکاری و صبوری شهروندان رشت ، اجرای موفقیت آمیز این طرح ها در خیابان های پر رفت و آمد آیت الله لاکانی ، آیت الله طالقانی ، منظریه ، تختی ، بلوار شهید افتخاری به پایان رسیده است و امید است این رویکرد تا جلب رضایت حداکثری مردم و تغییر سیمای شهر رشت ادامه یابد.

شهر رشت بیش از یک میلیون نفر جمعیت سیار روزانه و حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد.

بافت قدیمی و خیابان هایی کم عرض با قدمت یکصدساله از مشکلات شهر رشت محسوب می شود.

چاله و چوله های رشت یکی از مشکلات چندین ساله این شهر است که موجبات نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار