صادرات آردباکیفیت استان

کد خبر: ۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 05 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدو به نقل از روابط عمومی کارخانه آرد آبشار گستر بهرام باقری در نشست بخش خصوصی و دولت، با انتقاد از اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آرد با کیفیت تولید می‌شود اما شاهد آردهای بی‌کیفیت سایر استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد هستیم، اظهار کرد: باید در بحث کنترل کیفیت به گونه‌ای عمل شود تا چنین مشکلی را نداشته باشیم.
وی افزود: این درحالی است که امکان صادرات آرد استان را داریم و کشور عراق هم آرد بسته‌بندی شده ما را به عنوان آرد با کیفیت پذیرفته و می‌توانیم به این کشور آرد صادر کنیم.
باقری با بیان اینکه به زودی در استان، بزرگترین واحد نان صنعتی جنوب کشور با انواع تولیدات راه‌اندازی می‌شود، گفت: یکی از دغدغه‌ها، تأمین شیر مدارس و میان وعده‌ها برای مراکزی مانند مدارس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها در راستای تأمین امنیت غذایی است که باید همه با همکاری یکدیگر محصولات با کیفیتی را برای این مراکز تولید کنیم.
وی گفت: اکنون 58 درصد کار این واحد بزرگ تولید نان و میان وعده‌ها صورت گرفته و ماشین‌آلات نیز از کشور آلمان خریداری شده است که امیدواریم تا مهرماه بتوانیم به جای پفک و چیپس در بوفه مدارس استان، با تولیدات این واحد بزرگ نان صنعتی، میان وعده‌های سالم را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار