پروژه سد تنگ سرخ در شیراز و یاسوج دو پروژه با یک نام، یک شرکت پیمانکاری در دو استان همجوار و ۲۰۰ کارگری که ۷ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 05 July 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:پروژه سد تنگ سرخ در شیراز و یاسوج دو پروژه با یک نام، یک شرکت پیمانکاری در دو استان همجوار و 200 کارگری که به دلیل عدم پرداخت معوقات 7 ماهه یا بیکارند یا در اعتصاب به سر می‌برند.

120 تن از این کارگران در استان فارس مشغول به کار بودند که البته همگی استان فارسی نبودند و از شهرهای مختلف برای کار آمده بودند و پس از گذشت 7 ماه بدون حقوق و سنوات و عیدی مجبور به بازگشت به شهرهای خود شدند. البته در این میان برخی نیز با خانواده آمده بودند و در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کردند.

این 120 تن اکنون از کار اخراج شده و با وجود شکایت به اداره کار شیراز هنوز نتوانسته‌اند به حقوق خود دست پیدا کنند.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: این مسئله چون بین کارگر و پیمانکار است باید از طریق شورای حل اختلاف پیگیری شود و نماینده کارگران می‌توانند با مراجعه به نمایندگان مجلس و بیان جزئیات پرونده از حمایت‌های نمایندگان خود در مجلس بهره‌مند شوند.

علاوه بر این 120 تن در استان فارس 80 نفر از کارگران پروژه سد تنگ سرخ یاسوج نیز این روزها در حال اعتصاب هستند چراکه شرکت پیماب با وجود گرفتن 9.5 میلیارد تومان از آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد حقوق، سنوات و عیدی این افراد را به مدت 7 ماه پرداخت نکرده است.

برچسب ها: سد تنگ سرخ ، معوقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار