رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت چهارمحال و بختیای خبر داد

حضور تیم بولینگ و بیلیارد چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت چهارمحال و بختیای گفت: 11 ورزشکار از استان در مسابقات کشوری بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت با هدف انتخاب اعضای تیم ملی کشور حضور می‌یابند.
کد خبر: ۵۶۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 05 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جمشید جان‌نثار اظهار کرد: 11 ورزشکار از استان در مسابقات کشوری بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت با هدف انتخاب اعضای تیم ملی کشور حضور می‌یابند.
وی افزود: سینا صدری، محمدامین جان‌نثار از تیم چهارمحال (الف)، علی(شایان)لله‌گانی و محمدجواد جان‌نثار از تیم چهارمحال (ب)، شایان قاسمی و امیرحسن حیدریان از تیم چهارمحال (ج)، علی غلامی و میلاد مهندس از تیم چهارمحال (د)و حسین رسولی، فرزین رضاپور و مسعود قایدی از تیم چهارمحال (ز) برای شرکت در مسابقات انتخابی اعضای تیم ملی کشور عازم آبادان می‌شوند.
 رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت چهارمحال و بختیای ادامه داد: این مسابقات در قالب تیمی و انفرادی در رده سنی زیر 18 سال به میزبانی آبادان از 19 تا 22 بهمن‌ماه برگزار و محمود اسدی نیز به‌عنوان مربی و سرپرست تیم چهارمحال و بختیاری را همراهی می‌کند.
جان‌نثار بیان کرد: بیش از 30  تیم از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند که 4 نفر برتر با عضویت در تیم ملی کشورمان، به مسابقات آسیایی قطر که فروردین سال 97 برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت زیر 18 سال چهارمحال و بختیاری در مسابقات بوشهر که آبان ماه گذشته برگزار شده، مقام نخست را کسب کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار