احداث 38 زمین چمن مصنوعی در دشتستان

فرماندار دشتستان از احداث 38 زمین چمن مصنوعی فوتبال در دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 29 June 2015
تابناک بوشهر: ارسلان زارع ظهر امروز در نشست شورای اداری دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، اسوه عدالت، بردباری و اندیشه مترقی اسلامی بود و مسئولان باید از ایشان الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های دادگستری دشتستان در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان خاطر نشان کرد: نقش دادگستری در تامین امنیت بسیار مهم است و هم‌اکنون با همکاری و تعامل بسیار نزدیک همه مسئولان امنیتی شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: با تلاش دسته‌جمعی مسئولان و با تدابیر استاندار بوشهر شاهد جهشی در ارائه خدمات رفاهی به مردم هستیم و امیدوار هستیم شاهد شتاب بخشیدن به این خدمات باشیم.

زارع تصریح کرد: اجرای طرح‌های 15 گانه امید در حوزه ورزش و سلامت امر بسیار مهمی است و امسال در تمام شهرستان‌های استان در مناطق مختلف شهری و روستایی شاهد اجرای پروژه‌های ورزشی و اجرای طرح‌های سلامت و همچنین طرح روستای پاک خواهیم بود.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: همه باید در راستای حضور حداکثری مردم اهتمام ورزیم و مسئولان باید در برگزاری سالم و بدون نقص انتخابات حاضر باشند.

فرماندار دشتستان از احداث 38 زمین چمن مصنوعی فوتبال در دشتستان خبر داد و گفت: سال گذشته 18 زمین چمن در روستاهای بالای هزار نفر در دشتستان ایجاد شد و در سال جاری نیز 20 زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای 600 نفر احداث می‌شود.

زارع با اشاره به انتصاب لقمان‌زاده به سمت بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: امیدوار هستیم شاهد موفقیت بیشتر شهرستان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار