ایران توجه جهانیان را در طول تاریخ به خود جلب کرده

استاندار فارس: ایران توجه جهانیان را در طول تاریخ به خود جلب کرده و از صده ۱۷ به بعد جهانگردان تصویری واقعی در ذهن خود و جهان ترسیم کردند و شاهد جریان ایران شیفتگی در جهان هستیم.
کد خبر: ۵۳۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 11 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار در مراسم گشایش نهمین نمایشگاه گردشگری پارس افزود: در دنیای امروز صلح، امنیت و پیشرفت کشورها در هم دمیده شده است و با گردشگری می توان مفهوم جهانی شدن را تحقق بخشید.

وی تصریح کرد: در عصر پسامدرن گردشگری یکی از بنیان های جهان سازی است که با افزایش سفر ضریب امنیت داخلی را بیشتر و مشروعیت سیاسی را ارتقاع می بخشد.

استاندار فارس ادامه داد: ایران توجه جهانیان را در طول تاریخ به خود جلب کرده و از صده ۱۷ به بعد جهانگردان تصویری واقعی در ذهن خود و جهان ترسیم کردند و شاهد جریان ایران شیفتگی در جهان هستیم.

تبادار افزود: وجود ادبیات غنی و انسانی به همراه شرایط اقلیمی و تنوع قومیت ها باعث شد ایران در میان کشورهای برتر جهان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وقتی سخن از ایران به زبان می آید نام زیبای فارس درخشان می باشد زیرا همواره در تارک قله های معارف و هنر می درخشد.

استاندار فارس تاکید کرد: اقلیم فارس پراز نقش و نگار با تنوع های فراوان چون نگین در دامنه زاگرس می درخشد و روزگارهای گذشته فارس مرکز عرفان، هنر، صنعت و... شناخته می شود.

تبادار یادآور شد: سعدی و حافظ سرلوحه جهان و ایران، پرورده شیراز هستند.

وی تاکید کرد: امروز دانشگاه ها، تولیدات علمی، ذخایر غنی است و فردای ما در گرو گسترش عدالت اجتماعی و یک زندگی استاندارد است که با توجه به ظرفیت استان باید به موضوع گردشگری توجه ویژه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار