دولت نماد مردم سالاری

فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: دولت تدبیر و امید نمادی از مردم سالاری را درچارچوب قانون اساسی و فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری برای بهبود وضعیت عمومی به اجرا درآورده است.
کد خبر: ۵۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 25 June 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا ترکزاده روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری تنگستان افزود: دولت به دنبال تغییرات نوید بخش است که اکنون در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسیت داخلی و خارجی این تغییرات محقق شده است.

وی اضافه کرد: صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی یکی از مسائل مهم در بحث سیاست داخلی دولت بود که شاهد پیروزی هایی در این زمینه هستیم.

فرماندار تنگستان به سیاست خارجی دولت اشاره کرد و ادامه داد: دولت درمذاکرات هسته ای بدرستی ازمنافع حقوق ملت ایران دفاع کرده و تزلزل درستون تحریم ها با حفظ خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده بودند، حاصل شده است.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهارکرد: رسالت این قوه اقامه عدالت درجامعه اسلامی است و اصلی ترین امور مربوط به زندگی مردم را دنبال می کنند.

ترک زاده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: از همه ابزار و عوامل اجرایی استفاده خواهیم کرد تا انتخاباتی سالم و چشمگیر و با حضورگسترده مردم در شهرستان تنگستان برگزار کنیم.

وی افزود: ملاک عمل همه ما قانون است و آنچه درقانون تدوین شده را به مرحله اجرا در خواهیم آورد و مرعوب هیچ گونه از بحث ها و فضاهای سیاسی در انتخابات نخواهیم شد.

ترکزاده گفت: با برگزاری انتخابات سالم و با نشاط ثابت خواهد شد که این دولت همچنان به تحقق شعارها و وعده هایی که به ملت داده پایبند است و با صداقت گفتار و درست کرداری همه مطالب را به نمایش گذشته و در انتخابات هم این رویه و رفتار در پیش خوهد گرفت.

ترک زاده به اعتبارات شهرستان تنگستان در سال 93 اشاره کرد یادآورشد: 700 میلیارد ریال اعتبار پارسال به این شهرستان اختصاص یافت که 95 درصد آن تحقق پیدا کرده که این میزان به مشابه سال 92 دارای رشد سه برابری بوده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در سال جاری همه پروژه های نیمه تمام در این شهرستان دراولویت تخصیص اعتبار قرار خواهد گرفت و گسترش زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال درمناطق روستاهای دارای 500 نفر جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان درجامعه ادامه داد: درسال جاری در قالب طرح بهداشت و سلامت برای استقرار کلنیک های ثابت و سیار اعتبار تخصیص می دهیم.

ترک زاده، ازدستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان خواست پروژه های نیمه تمام ورزشی، زمین های چمن مصنوعی، مخازن تامین آب شرب، ساختمان های آموزشی که دارای پیشرفت 85 تا 95 درصد هستند در زمان باقی مانده تاهفته دولت آماده بهره برداری کنند.

وی گفت: ستاد صیانت و حقوق شهروندی در فرمانداری تنگستان تشکیل شده است و بزودی ستاد های دستگاه های اجرایی هم تشکیل و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

دراین آیین با اهدای لوح تقدیر از طرف فرمانداری از تلاش های فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان و مدیرکانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اهرم تجلیل به عمل آمد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار