برخی شرکت های تعاونی در حد اسم هستند

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهرگفت:برخی از شرکت های تعاونی موجود در این استان فقط یک اسم هستند و واگذاری خدمات آموزشی به این شرکت ها مقدور نیست.
کد خبر: ۵۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 23 June 2015
تابناک بوشهر: امین بینش پژوه روز سه شنبه درنشست با بررسی مشکلات شرکت های تعاونی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری براساس رسالت سازمانی درحوزه های نظارت،حمایت و هدایت بر شرکت های تعاونی فعالیت می کند.

وی یادآورشد:به رغم اینکه هدف از تاسیس شرکت های تعاونی تولید در زمینه های تخصصی است اما این مهم دراستان بوشهر در زمینه صنایع دستی به شدت محدود و کم است.

بینش پژوه اضافه کرد:متولیان شرکت های تعاونی باید بدانند که دوره رویاپردازی گذشته است و به حرکت ، عمل ، بازدهی و کارایی نیاز داریم.

این مقام مسوول گفت:مجموع صادرات صنایع دستی عملکرد شرکت های تعاونی باید دراستان بوشهر افزایش یابد و شهد حضور پررنگ صنعتگران و شرکت های تعاونی درنمایشگاه ها و فروش محصولات نمود عینی داشته باشد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری استان بوشهر گفت: تعامل با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای بستر سازی و گسترش حمایت های قانونی باید تقویت شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهرنیز گفت:آموزش حلقه مفقوده برای افزایش کارامدی شرکت های تعاونی در حوزه گردشگری است .

ناصر امیرزاده افزود: باتوجه به وجود نیروهای خلاق در حوزه گردشگری برای شکوفایی استعداد این افراد در حوزه ماموریتی باید آموزش آنها جدی گرفته شود.

در این نشست مقرر شد که نشست های هم اندیشی با اتحادیه های شرکت های تعاونی سایر استان ها برگزار و مسایل مورد نیاز بررسی و پیش زمینه فکری برای طرح و اجراهای آینده انجام شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار