امدادرسانی به بیش از 20 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تعداد کل حادثه‌دیدگان در شش ماه نخست امسال را 20 هزار و 265 نفر دانست و گفت: از این تعداد 20 هزار و 213 نفر بر اثر حوادث مختلف دچار آسیب‌دیدگی شدند
کد خبر: ۵۰۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 10 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سیداحمد مرتضوی‌فرد اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال مجموع حوادث رخ داده در استان، 494 مورد بوده است.
وی تعداد کل حادثه‌دیدگان را 20 هزار و 265 نفر دانست و افزود: از این تعداد 20 هزار و 213 نفر بر اثر حوادث مختلف دچار آسیب‌دیدگی شدند.
مرتضوی‌فرد با اشاره به اینکه مجموع نجات‌یافتگان حوادث 362 نفر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد 254 نفر به مراکز درمانی منتقل و 108 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
وی گفت: در این مدت به 592 نفر اسکان اضطراری داده شد و 87 بسته غذایی از جمله کشمش، نان، برنج، خرما، قند و... میان آن‌ها توزیع شد.
مرتضوی‌فرد ادامه داد: طی این مدت هشت سورت پرواز از سوی بالگرد امدادی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: دو هزار و 350 بسته میان نیازمندان در قالب طرح همای رحمت توزیع و 258 سفره مهربانی برپا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تعداد افراد اهدا کننده خون در شش ماه نخست سال جاری را 597 نفر عنوان کرد.
وی گفت: طی این مدت 23 کاروان سلامت به مناطق محروم اعزام شدند و خدمات رایگانی در مباحث پزشکی، حمایت‌های روانی، روانپزشکی و ... انجام شده است.
مرتضوی‌فرد خاطرنشان کرد: هر هفته نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه استان چادرهای سلامت به منظور اندازه‌گیری قندخون و فشارخون افراد برپا است که از طریق نیروهای داوطلب هلال‌احمر انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار