شهرداری کرمان ۲۶۰ میلیارد تومان بدهکار است

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تا این لحظه استانداری و دولت هیچ کمکی به پروژه‌های شهری نکرده است گفت: شهرداری کرمان ۲۶۰ میلیارد تومان براساس صورت وضعیت‌ها بدهکار است.
کد خبر: ۵۰۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 09 October 2017
سید‌محمد موسوی امروز عصر در جلسه شورای شهر کرمان اظهار‌داشت: شش پروژه در سطح شهر کرمان اجرا می‌شود و قرارداد اجرای پروژه‌ها بر مبنای پنجاه درصد نقد و پنجاه درصد زمین است.

وی با اشاره به اینکه قرار‌گاه خاتم سرمایه‌گذار نیست و فقط پیمانکار اجرای این پروژه‌ها است گفت: شهرداری کرمان 260 میلیارد تومان براساس صورت وضعیت‌ها بدهکار است.

سرپرست شهرداری  کرمان با بیان اینکه کسری بودجه داریم و بودجه مصوب ششصد و پنجاه میلیاردتومان بوده اما تا این لحظه صد میلیارد تومان محقق شده است افزود: تا این لحظه استانداری و دولت هیچ کمکی به پروژه‌های شهری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه منبع درآمد شهرداری محدود است خاطر‌نشان کرد: تمامی کارمندان شهرداری تا پایان شهریور امسال حقوق دریافت کردند اما مرداد و شهریور را به کارگران شرکتی شهرداری بدهکاریم.

موسوی با بیان اینکه پیمانکاران این مجموعه به دلیل کسری بودجه نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند گفت: شهرداری کرمان بدون انجام کار عمرانی تا پایان سال چیزی حدود 402 میلیارد تومان نیاز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار