در دیدار شهردار تبریز و معاون سفیر بوسنی مطرح شد

گسترش روابط تجاری و گردشگری با خواهرخواندگی تبریز و سارایوو

شهردار تبریز گفت: غنای منابع طبیعی کشور بوسنی و هرزگوین و همچنین پتانسیل صنایع‌دستی تبریز برای تبادل و صادرات می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 17 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی در دیدار با رایزن و معاون سفیر بوسنی ضمن اشاره به پتانسیل‌های تجاری و گردشگری تبریز اظهار کرد: تبریز پتانسیل تجاری و گردشگری قابل‌توجهی دارد و علاقه‌مند به گسترش ارتباطات با پایتخت بوسنی و هرزگوین و انعقاد تفاهم‌نامه خواهر خواهرخواندگی با شهر سارایوو هستیم.

وی با اشاره به اهمیت شهرهای خواهرخوانده و توسعه ارتباطات مدیریت شهری خاطرنشان کرد: با توجه به مشترکات مذهبی دو کشور می‌توان جهت تعامل بیشتر تبریز و سارایوو انعقاد خواهرخواندگی بین دو شهر انجام شود.

شهردار تبریز ادامه داد: غنای منابع طبیعی کشور بوسنی و هرزگوین و همچنین پتانسیل صنایع‌دستی تبریز برای تبادل و صادرات می‌تواند مورد توجه باشد.

ساتکو بیتانگا رایزن و معاون سفیر بوسنی در ایران با تأکید بر گسترش روابط بوسنی و شهر تبریز یادآور شد: با توجه به مشترکات مذهبی و فرهنگی دو کشور و همچنین انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی می‌توان روابط فرهنگی و اقتصادی را گسترش داد.

این مسئول ادامه داد: دو طرف برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری باید برای بحث سهولت ویزا تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار