کاهش یک ماهه پاسخگویی به استعلامات منابع طبیعی چهارمحال وبختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه 'سامط ' در این اداره کل از شهریور امسال خبر داد و گفت: با این سامانه مدت زمان پاسخگویی به استعلامات منابع طبیعی تا حدود یک ماه کاهش می یابد.
کد خبر: ۴۷۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 15 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- برمک اسلامی اجرای این طرح را در راستای توسعه سیاستهای دولت الکترونیک عنوان و بیان کرد: با راه اندازی این سامانه، تمامی استعلامات حقیقی و حقوقی نظیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی درباره ملی بودن و مستثنیات اراضی، بصورت الکترونیکی دریافت و پیگیری و نتایج بصورت پستی برای متقاضی ارسال می شود.
وی، متوسط زمان پاسخگویی به استعلامات منابع طبیعی استان را حدود 2ماه عنوان و اظهار کرد: با این اقدام، مدت پاسخگویی تا یکماه کاهش یافته و در مواردی نیز استعلامات در 3 روز قابل پاسخگویی است.
اسلامی افزود: در تفاهمنامه ای که سازمان جنگلهای کشور با دفاتر پیشخوان دولت منعقد کرده است این سامانه بصورت آزمایشی در استان البرز راه اندازی شد وهم اینک این طرح در چهارمحال و بختیاری همزمان با 11 استان دیگر در حال اجراست.
اسلامی ، تجهیز روستا و شهرهای استان به دفاتر پیشخوان دولت و آمادگی این دفاتر را از دلایل انتخاب این استان برای راه اندازی سامانه سامط برشمرد.
وی بیان کرد: متقاضیان برای پاسخگویی به استعلامات مورد نظر باید به دفاتر پیشخوان متنخب مراجعه کنند.
یک میلیون و 90 هزار هکتار از عرصه های طبیعی چهارمحال وبختیاری را مراتع و 307 هزار هکتار جنگلها است که 86درصد از مساحت منابع طبیعی این استان را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار