پلیس کوهستان برای سالم سازی الوند

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای طرح پلیس کوهستان در همدان خبر داد و آن را در راستای سالم‌سازی ارتفاعات الوند از مظاهر غیراخلاقی دانست.
کد خبر: ۴۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 15 June 2015

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای طرح پلیس کوهستان در همدان خبر داد و آن را در راستای سالم‌سازی ارتفاعات الوند از مظاهر غیراخلاقی دانست.

به گزارش فارس؛ علی‌اصغر خرمروی با اشاره به اجرای طرح پلیس کوهستان در همدان اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای سالم‌سازی ارتفاعات الوند از مظاهر غیراخلاقی اجرا می‌شود.

وی افزایش ضریب احساس امنیت برای شهروندان در همه مناطق به‌ویژه نقاط تفریحی و گردشگری همچون گنج‌نامه را جزو برنامه‌های ناجا دانست و افزود: مأموران انتظامی در این طرح به‌صورت گروهی در ساعات خاص به‌ویژه روزهای تعطیل و شلوغ، نسبت به تذکر رعایت شئونات اسلامی اقدام می‌کنند.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه در این طرح از پلیس زن نیز استفاده شده است، در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخورد با وسایل نقلیه متخلف و یا مزاحم نیز از دیگر اهداف اجرای طرح پلیس کوهستان است.

وی بیان داشت: این طرح با نظارت مستقیم و استفاده از عوامل انتظامی، یگان امداد و همراهی کارکنانی از یگان ویژه به‌صورت کوهپیمایی اجرا می‌شود.

خرمروی با بیان اینکه شهر همدان به‌ویژه دامنه سرسبز الوند به‌خاطر شرایط آب و هوایی هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است، افزود: در همین راستا ایجاد محیطی امن برای مسافران و همچنین شهروندان در دستور کار پلیس بوده و هست.

وی تأکید کرد: شاید پلیس کوهستان به‌تنهایی جوابگوی کار نباشد، اما در ایجاد محیطی امن و مورد اعتماد مردم اثرگذار هست.

جانشین انتظامی استان همدان با اظهار اینکه داشتن استانی امن و آرام در گرو همکاری و همیاری مردم است، از مشارکت مردم همدان در تأمین امنیت استان قدردانی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تعداد مأموران نیروی انتظامی، به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی تأمین امنیت باشد، اظهار کرد: ورود نهادهای فرهنگ‌ساز جامعه در تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف و همراهی مردم در این زمینه می‌تواند در کاهش بسیاری از مشکلات تأثیر بسزایی داشته باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار