حکم صادره ماموران متعرض سعودی را قبول نداریم

سازمان حج و زیارت به صدور حکم دو مامور متعرض سعودی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 13 June 2015
به گزارش تابناک یزد،ناصر خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در واکنش به اعلام حکم دو مامور متعرض سعودی و محکوم شدن این دو مامور به هزار ضربه شلاق و 4 سال حبس اظهار کرد: ما حکم صادره را برای این دو مامور کافی نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه این حکم اولیه هست، گفت: پرونده برای رأی تجدیدنظر به استیناف رفته است و وزارت امور خارجه باید پیگیر این مسئله باشد.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به دلیل فوت پدر آقای اوحدی رییس سازمان، فعلا در این خصوص صحبتی با وزارت خارجه نداشته‌ایم، اما در هفته آینده این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است، فروردین ماه سال جاری بود که اعلام شد؛ دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروجی، به دو نوجوان ایرانی تعرض کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مصطفی
|
United States
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
من ایرانی هستم و تعصب هم دارم در دستگاه قضایی ایران چه کسی را بخاطر جرم ثابت نشده و شبه تجاوز یا شبه لواط اعدام کردن، بهتر نیست یه سوزن به خودمون بزنیم یه جوالدوز به مردم .بهتر نیست به جای دامنه زدن به اتش عربستان و یمن و دو متجاوز به فکری ابروی ملت عزیز خودمون باشیم،شما ببینید این هموطنان فرصت طلب چه ابروی از حج و حاجی بردن چه جک و طنزهایی ساختن ،خداشاهده من نه دلالم نه نفعی از عمره میبرم فقط نگران آبروی پدر و مادر پیرم خودم وهزاران ایرانی که وضعیتی مثل پدرو مادر خودم دارن ، هستم که سالها چشم انتظار تشرف بودن ولی دولت و سازمان حج تحت تاثیر عده ایی فرصت طلب که با اصل حج مشکل دارن بدون در نظر گرفتن سایر هموطنان عمره را تعلیق و آب به اسیاب همون دشمن ها ریخت مسولین محترم دولت اعتدال و امید به خدا درست نیست خدا ازتون نمیگذره با ابروی مردم مومنی که سالها خمس دادن و زکات دادن و به هزار امید منتظر تشرف هستند بازی میکنید .
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
من با جمع کردن تمام ذخیره هام برای پدر ومادر پیرم ثبت نام عمره کرده بودم تا قبل از مرگشان به خانه خدا مشرف شوند از روزیکه حج تعلیق شده هردو یکریز دارن گریه میکنن من بیرون میرم فشار مالی واقتصادی اذیتم میکنه میام خونه گریه پدر ومادر پیرم وسوالهای هرروز که نه هر ساعتی اونا ازارم میده از دولت محترم خواهش میکنم بخاطر مسایل سیاسی با عواطف واحساسات وافکار مذهبی مردم بازی نکنن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار