اجرای ۹۶۱ طرح آموزشکده قرآنی ثقلین در یزد

۹۶۱ طرح آموزشکده قرآنی ثقلین در مؤسسه ثقلین یزد با حضور حدود ۹۰۰ قرآن‌آموز در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۶۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 19 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد ضمن بیان این مطلب گفت: ۹۶۱ دوره طرح آموزشکده قرآنی ثقلین از هفتم تیرماه در سه منطقه یزد، میبد و مهریز در دو گروه بانوان و آقایان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰۰ دانش‌آموز مقطع اول تا پایه نهم دبستان در این طرح حضور دارند، ادامه داد: این طرح با منابع آموزشی مناسب و مربیان خوب در حال تشکیل است.
قادری اضافه کرد: دوره آموزشی این طرح دو ماه به طول می‌انجامد که مجموعاً ۲۴ روز آموزشی و ۷۲ ساعت آموزشی است که طی این دوره قرآن‌آموزان با سرفصل‌های روخوانی، روان‌خوانی و هم ترجمه و تفسیر قرآن کریم و تجوید و ترتیل و ترجمه و مفاهیم آشنا می‌شوند.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد بیان کرد: آموزش احکام و احادیث همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اردویی از جمله ویژه‌برنامه‌های این طرح آموزشکده است که اختتامیه این طرح نیمه شهریورماه برگزار می‌شود که به تمامی قرآن‌آموزان نیز بسته فرهنگی داده می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه آموزش این طرح به صورت پلکانی است به گونه‌ای که افرادی که ترم اول را گذرانده‌اند به ترم بالاتر راه پیدا می‌کنند، اظهار کرد: متقاضیان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آموزش مؤسسه به شماره ۸-۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ داخلی‌ ۱۲، ۱۸ و ۱۹ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار