معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: عملیات عمرانی حدود 400 پروژه در شهر شیراز در جریان است.
کد خبر: ۴۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 10 June 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:آرش فرج‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است، اظهار داشت: در حال حاضر در 400 نقطه این شهر عملیات عمرانی در حال اجرا داریم و هر 10 منطقه شهرداری با قوت پیگیر ارتقای امور عمرانی موردنیاز خود هستند

وی افزود: شهرداری شیراز متولی اداره امور شهری با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت است که به‌ واسطه شرایط فیزیکی و اجتماعی و صبغه تاریخی و فرهنگی، جذابیت‌های بسیاری برای شهروندان داخل و خارج کشور دارد.

معاون شهردار شیراز اضافه کرد: حوزه عمرانی شهرداری شیراز در چهار سال گذشته دچار تحولات جدی شده که این امر، افزایش رضایتمندی عامه مردم را در پی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پروژه‌های بزرگ عمرانی نیازمند تعمیر و نگهداری تا قبل از سال 88 حدود 30 پروژه بود که با 100 درصد افزایش به 50 مورد رسید.

فرج‌زاده بیان کرد: سطح تقاطع‌های غیر همسطح شیراز، از 30 سال گذشته تا سال 88، حدود 40 هزار مترمربع بود که اکنون به بیش از 80 هزار مترمربع رسیده است.

معاون شهردار شیراز تصریح کرد: امسال بودجه شهرداری 2 هزار و 800 میلیارد تومان بود که بیش از 2 هزار و 400 میلیارد تومان، معادل 85 درصد آن به امور عمرانی اختصاص‌یافته است.

فرج زاده ابراز داشت: از سال 88 تا امروز به‌طور متوسط در هر ماه دو پروژه را تقدیم شهروندان کردیم که جمع‌کردن دو پروژه عمرانی در هر ماه کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

این مدیر شهری یادآور شد: در این همایش با انتقال تجربیات بین کلانشهرها، رساندن حوزه‌های عمرانی به بالندگی لازم و افزایش رضایت شهروندان را دنبال می‌کنیم چراکه مردم امروز علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی کیفیت را نیز رصد می‌کنند.

فرج زاده در ادامه اظهار داشت: ما وظیفه داریم آنچه انجام می‌دهیم را در بهترین شرایط در اختیار مردم قرار دهیم و در این راستا مدیریت واحد و هماهنگ شهری می‌تواند یاریگر ارتقای امور عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

معاون شهردار شیراز در پایان متذکر شد: جابجایی تأسیسات در شرایط فعلی به‌اندازه خود پروژه زمان‌بر و هزینه‌بر است و عدم ارتباط بین دستگاه‌ها کار شهرداری‌ها را بسیار مشکل ساخته که در صورت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری، انجام عملیات عمرانی با کمترین آسیب میسر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منو چهر یوسقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
سلام به همه بزرگواران "
درود به شهردار محترم منطقه 10 جدید و تاسیس و کلیه همکاران خوبشان .در اکثر منطقه تحت نظارت ایشان فعالیت های عمرانی مفید و خوبی از جمله گلکاری و تمیز و مرتب کردن و فنس گذاری بلوارها و جمع و گرداوری نخالات ساختمانی و اسفالت کوچه ها و نطارت کامل بر ساخت و سازها و دیگر موارد را میتوان به چشم دید و قضاوت کرد . در این باره باید از کلیه پرسنل و سایر سازمانها و ارگانهای دست اندر کار امور عمرانی تشکر و قدر دانی نمود و تنها کوچه از قلم افتاده شهرک حافظ که از اسفالت بهره نبرده و در انتظار بسر میبرد کوچه شماره 2 شهید مظلومی و تنها کوچه بن بست در این محدوده است که در این مورد هم انتظار میرود اقدام ضروری و لازم از نظر پاکسازی و اسفالت دریغ نورزند . شاد و پر کار و موفق باشید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار