معاون مشارکت‌های بهزیستی استان فارس با اشاره به تشکیل ستاد ماه رمضان در بهزیستی این استان گفت: نخستین جشن گلریزان با هدف تامین هزینه‌های مسکن مددجویان بهزیستی استان فارس در ماه رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰ 08 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدرضا هوشیار با اشاره به برنامه‌های بهزیستی استان فارس در ماه رمضان اظهار داشت: ستاد ماه رمضان در بهزیستی استان فارس تشکیل شده و یکی از برنامه‌های مصوب این ستاد برپایی نخستین جشن گلریزان استانی برای تامین هزینه‌های مسکن مددجویان است.

وی گفت: ارائه تسهیلات به مددجویان فاقد مسکن و کسانی که فاقد مسکن مقاوم هستند، امسال در دستور کار قرار گرفته است و شروع طرح از اسفندماه سال 93 بوده است.

هوشیار با بیان اینکه ارائه تسهیلات در زمینه مسکن مددجویان بهزیستی از سال 89 در دستور کار بهزیستی فارس قرار گرفته است، افزود: اداره بهزیستی به گروه‌های هدف 2 تا 10 میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌دهد و مابقی هزینه‌ها از طریق وام و آورده مددجو تامین می‌شود.

معاون بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: از آنجا که بسیاری از مددجویان در پرداخت اقساط خود با مشکلاتی مواجه هستند، بهزیستی استان فارس بنا دارد با برپایی جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خیران را به کمک دعوت کند.

وی با اشاره به اینکه 260 خانواده مددجوی بهزیستی استان فارس از طرح‌های حامی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: جمع‌آوری زکات فطره برای این دسته از خانواده‌ها از دیگر اقدامات بهزیستی استان فارس در ماه مبارک رمضان است.

هوشیار بیان کرد: برپایی بازارچه‌های خیریه با ارائه دستاوردهای گروه‌های هدف از دیگر اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود که نقش زیادی در اشتغالزایی مددجویان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار