دلواپسان با رییس جمهور همزبانند/پول‌های بلوکه‌شده کشور پس داده نشد

آمریکا بداند ملتی که سال 57 او را از کشور بیرون انداخت هرگز اجازه نمی دهد که از پنجره مذاکرات هسته ای وارد شود.ملت ایران تحت هیچ شرایط و عنوانی اجازه دخالت به هیچ کشوری در امور سیاسی، نظامی و امنیتی خود را نمی دهد.
کد خبر: ۴۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 30 May 2015
به گزارش تابناک قم، غلامعلی حدادعادل عصر امروز در گردهمایی عظیم طلاب در حمایت از مواضع رهبری در مذاکرات هسته‌ای که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار کرد: این اجتماع از این نظر دارای اهمیت ویژه‌ است که به دعوت روحانیت معظم و با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه در شهری مقدس و در مدرسه فیضیه که پایگاه انقلاب اسلامی بوده برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: ملت بصیر ایران از سال 57 بر سر استقلال و حفظ تمامیت عرضی خود پافشاری و ایستادگی کرده است و به هیچ قدرتی تحت هیچ عنوانی اجازه مداخله در امور داخلی خود را نمی دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیات اینکه طرف اصلی این مذاکرات، آمریکاست و ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد افزود: از شروع اولین توافق که در ژنو صورت پذیرفت بیش از یکسال ونیم می گذرد و در طول این مدت مذاکره پشت مذاکره در نقاط مختلف اروپا مثل وین، لوزان، ژنو و... برگزار شده است و امروز به مرحله حساس تنظیم و تدوین احتمالاً توافق نهایی رسیده است.

عضو تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: آمریکا از روز اول انقلاب، با انقلاب مردمی ایران مقابله کرد و در طول این دهه ها دست به هر کاری ازجمله توطئه، ترور، جنگ تحمیلی، تحریم، تهدید زد و اگر امروز پای میز مذاکره است با این پرونده سیاه مقابل فرزندان این انقلاب نشسته است.

دکتر حدادعادل بیان داشت: طی این سه چهار سال اخیر آمریکاییها با استفاده از امپراطوری رسانه ای صهیونیستی و تبلیغاتی دروغین موضوع هسته ای کشور اسلامی ما را به موضوعی خطرناک در دنیا مبدل ساختند و این در حالی است که تمام قد از رژیم غاصب صهیونیستی با برخورداری از صدها کلاهک هسته ای حمایت کرده و این رژیم هم تاکنون به هیچ یک از معاهده ها و تعهدهای بین المللی تن نداده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از آمریکا گزیده شده ایم و نمی توانیم به راحتی با او مذاکره و تن به زیاده خواهی و وعدهای دروغین آن بدهیم.

وی تصریح کرد: آمریکا بداند ملت ایران هیچ وقت در مسیر ذلت پانگذاشته و نخواهد گذاشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: آمریکا با انجام تحریم های سنگین و ظالمانه علیه ایران به دنبال شورش های خیابانی و ایجاد شکاف میان ملت و نظام است و این آرزو را به گور خواهد برد؛ چرا که ملت ایران بصیر، آگاه و همیشه هوشیار و در صحنه هستند.

دکتر حدادعادل تاکید کرد: آمریکا بداند ملتی که سال 57 او را از کشور بیرون انداخت هرگز اجازه نمی دهد که از پنجره مذاکرات هسته ای وارد شود.

وی گفت: دولت‌های غربی بدانند ملت ایران حاضر نیست رفاه وعده داده شده را با استقلال خود معامله کند.

حدادعادل افزود: روحانیت حوزه علمیه قم و سراسر کشور، پیشاپیش مردم و پشت سر رهبر معظم انقلاب، پیامی برای دولت و تیم مذاکره‌کننده و نیز پیامی به اعضای 1+5 دارند؛ مذاکره‌کنندگان را فرزندان این ملت می‌دانیم و آنها باید بدانند مادامی که خطوط قرمز را رعایت کنند و زیر بار ظلم و زیاده‌خواهی نروند مردم پشتیبان آنها هستند.

وی افزود: ما نگران و دلواپسیم؛ همان گونه که امروز رییس جمهور در همایش فرمانداران تاکید کردند دلهره مذاکرات سیاسی از دلهره در جبهه نظامی کمتر نیست. همه دلواپسان با رییس جمهور همزبان هستند و تفاوت دلهره و دلواپسی نیز چندان نیست. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار