اسکان بیش از 9 هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان کرمانشاه

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان 9 هزار و 743 خانوار در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: این تعداد در222 کلاس درس و 14 خانه‌معلم اسکان داده شده است.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 28 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سلیمان محبی ، با اشاره به اسکان نوروزی مسافران در مدارس این استان، اظهار داشت: با توجه به آمار به دست آمده از 26 اسفند‌ماه 
سال 95 تا ساعت 24 روز گذشته، 9 هزار و 743 خانوار در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان به‌عنوان مهمان نوروزی اقامت داشته‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه اسکان مسافران فرهنگی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، گفت: این تعداد خانوار شامل 53 هزار و 529 نفرروز است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های که برای اسکان مسافران نوروزی انجام شده است، افزود: اقداماتی که برای اسکان مسافران فرهنگی انجام شده در قالب 222 کلاس درس و 14 خانه معلم در استان بوده است.

این مسؤول به نقش تاثیر‌گذار آموزش‌ و پرورش در تربیت‌ و آموزش دانش‌آموزان و همچنین اسکان مسافران نوروزی اشاره و بیان کرد: کلاس‌های درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به امکانات به سه دسته شامل ویژه، الف و ب تقسیم می‌شوند.

محبی استفاده از تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و تخت‌خواب را از جمله امکانات محل‌های اسکان مسافران دانست و گفت: در قسمت‌(الف) حمام به‌صورت عمومی است و در‌(ب) علاوه بر عمومی بودن حمام تخت‌خواب نیز وجود ندارد، اما در قسمت ویژه تمامی امکانات در دسترس گردشگران نوروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار