درخشش گیلان در پرسش مهر رئیس جمهور

وی اظهار داشت : محمدصادق باقی زاده در شعر و فائزه حسینی در بخش داستان عنوان دوم را در مرحله کشوری مسابقه های پرسش مهر رییس جمهوری از آن خود کردند.
کد خبر: ۳۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سیده حمیرا زکی پور، افزود : پردیس میوه چی رتبه سوم و مهدی سبزی نیز عنوان دوم کشوری را در بخش کاریکاتور به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت : محمدصادق باقی زاده در شعر و فائزه حسینی در بخش داستان عنوان دوم را در مرحله کشوری مسابقه های پرسش مهر رییس جمهوری از آن خود کردند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد : همچنین در مرحله کشوری پرسش مهر رییس جمهوری هشت نفر از فرهنگیان نیز رتبه هایی را به دست آوردند.

وی بیان داشت : پنج نفر از فرهنگیان رتبه اول کشوری را در بخش سرود و سه نفر دیگر نیز در بخش کاریکاتور و وبلاگ سوم و در بخش شعر دوم شدند.

در پرسش مهر رییس جمهوری 78 اثر دانش آموزی و 42 اثر فرهنگیان استان گیلان رتبه های اول تا سوم رشته های مختلف استانی را کسب کردند که از مجموع برگزیدگان استانی نفرات اول هر مقطع و پایه به تفکیک جنسیت به مرحله کشوری راه یافتند.

در مجموع ، 87 هزار و 853 دانش آموز و فرهنگی در پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کردند. 

رییس جمهوری در آغاز سال تحصیلی 94 - 93 از دانش آموزان سووال کرد؛ ایران با مشکل جدی کمبود آب روبرو است، هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم نگهداری و استفاده کنیم. 

دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه می توانستند آثارشان را در رشته های طراحی ، پوستر ، نقاشی ، کاریکاتور ، عکس ، مقاله پژوهشی ، شعر ، داستان کوتاه ، فیلم کوتاه ، وبلاگ ، سرود همگانی و نمایشنامه نویسی ارایه دهند. 

آموزش و پرورش گیلان دارای بیش از 376 هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار و 700 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار