برگزاری اولین جشنواره عکس نماز شهر طیب در اردبیل

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری اولین جشنواره عکس نماز شهر طیب تحت عنوان "اردبیل شهر مهربانی ها" در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 24 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، بابک پورپناهی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی این جشنواره اضافه کرد: این جشنواره برای نخستین بار در استان با هدف ترویج نماز در بین شهروندان از سوی شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان اولین جشنواره عکس نماز شهر طیب تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ نماز به عنوان یک فریضه الهی، نقش و تاثیر مثبت نماز جماعت در زندگی شهری و نقش نماز جماعت در ایجاد همدلی و همزبانی در بین اقشار مختلف جامعه از مهمترین اهداف جشنواره است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نقش نماز در ایجاد وحدت ملی و همبستگی مسلمین جهان و بیداری اسلامی، نقش نماز و نمازخوانی در مشارکت امور شهروندی و عینیت بخشی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد بلد طیب را از دیگر اهداف جشنواره برشمرد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن جوایز ویژه برای برگزیدگان جشنواره از علاقمندان و عکاسان حرفه ای و آماتور سطح استان اردبیل خواست عکس های مرتبط در این زمینه و با موضوعات اشاره شده را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اردبیل، شهرک زرناس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، کد پستی ۵۶۱۸۷۴۷۷۴۵ ارسال کنند.

پورپناهی با بیان اینکه هر عکاس می تواند ۱۰ تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، یادآور شد: هر عکسی که از سوی دبیرخانه جشنواره مورد پذیرش قرار گیرد، با نام عکاس به چاپ خواهد رسید.

وی دریافت آثار از طریق ایمیل، ارسال پستی یا تحویل حضوری را امکانپذیر دانست و بیان داشت: آثار، باید با فرمت JPEG اندازه ۳۰ *۲۰ سانتی متر و کیفیت DPI ۳۰۰ ارسال شود.

این مسئول مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ خرداد ماه جاری عنوان کرد و متذکر شد: زمان و مکان افتتاحیه نمایشگاه، اختتامیه و مراسم اهداء جوایز متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد که علاقمندان می توانند جهت تحویل حضوری آثار همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ به آدرس دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند، همچنین می توانند آثار خود را به ایمیلArdabilfv@gmail.com ارسال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار