تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر ترویج معارف قرآنی

کد خبر: ۳۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 22 May 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ترویج معارف قرآنی مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در همایش تجلیل از جوانان برگزیده جشنواره حبیب امام و رهبری که در فرهنگسرای امام علی (ع) با حضور خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌توانیم برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان انجام دهیم ترویج و نهادینه کردن علوم و معارف قرآنی است که باید به درستی در بین نوجوانان و جوانان انجام شود.
وی ادامه داد: قرآن روشن‌کننده مسیر زندگی انسان‌ها است لذا باید این کتاب آسمانی را به درستی در بین خانواده‌ها نهادینه کنیم و نسل امروز را بیش از پیش با علوم و معارف  آشنا کنیم.
پالیزگیر با اشاره به برنامه‌های دشمنان در بخش فرهنگی و ارزش‌های جامعه گفت: راه مقابله با این توطئه‌ها آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان جامعه با فرهنگ و معارف قرآنی است.
وی ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی همکاری همه‌جانبه داشته باشند.
پالیزگیر افزود: پیاده شدن این فرهنگ در جامعه موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: برگزاری و مشارکت در جشنواره قرآنی وظیفه شرعی، فرهنگی، اعتقادی و ارزشی است و کار کمیته امداد در سال 93 بسیار باارزش است و امیدواریم این روند در سال 94 با قدرت و صلابت بیشتر ادامه یابد.
وی در ادامه به معضلات موادمخدر و حمله دشمن از این سو را بسیار مخرب بیان کرد و از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند و اجازه بدهند تا فرزندان با حضور در فعالیت‌های فرهنگی و کانون‌های قرآنی راه درست زندگی را کسب کنند .
در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ هم به فرهنگ غنی قرآن و استفاده صحیح از اوقات را برای قرآن‌آموزی تاکید کرد .
حجت الاسلام محمد ناطقی با بیان اینکه در جامعه‌ای که جوانان با قرآن رشد کنند آن جامعه رنگ ذلت به خود نمی‌بیند، گفت: فرهنگ قرآن و آشنایی با امامان معصوم موجب رشد و مصون ماندن جامعه از آسیب‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار