جوانان برتر در جشنواره حبیب امام و رهبری

کد خبر: ۳۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 22 May 2015
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ گفت: 100 جوان برتر در جشنواره حبیب امام و رهبری معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، شاپور قاسمی ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از جوانان برگزیده جشنواره حبیب امام و رهبری در ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره قرآنی هنری، فرهنگی و ورزشی یادواره حبیب امام و رهبری با معرفی 100 برگزیده از جوانان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان ساوجبلاغ امروز به کار خود پایان داد.
وی بیان داشت: مرحله استانی و شهرستانی این دوره از جشنواره یادواره حبیب امام و رهبری با اجرای مسابقه در رشته‌های حفظ، ترتیل، صوت، اجرای سرود و نهج‌البلاغه بود که در سال 93 موفق به کسب مقام برتر در این رشته‌ها شدند.
قاسمی افزود: این مسابقات با هدف شناسایی و استعدادیابی خانواده‌های مددجویی، نظریه مختلف قرآنی، تشویق و ترغیب مددجویان جهت شرکت در فعالیت‌های قرآنی، ایجاد روحیه نشاط معنوی در خانواده‌های مددجوی تحت حمایت، گسترش اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه و... برگزار شد.
این مقام مسئول ادامه داد: دراین جشنواره مسابقات قرآنی در قالب رشته‌های ترتیل و حفظ قرآن کریم ویژه مادران و دختران بازمانده از تحصیل، دانشجویان دختر محصل و فارغ‌التحصیل و قرائت قرآن به شیوه صوت ویژه دانشجویان پسر برگزار شد.
وی ادامه داد: دیگر رشته‌های مسابقه در این جشنواره اجرای مسابقات سرود و نهج‌البلاغه ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پسر و دختر علاقه‌مند بود که برگزیدگان مرحله استانی جشنواره موفق به دریافت جایزه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار