جلسات هفتگی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز که چند روزی تعطیل شده بود بر اساس اطلاعیه این کانون فرهنگی مجددا در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) برقرار می شود.
کد خبر: ۳۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱ 22 May 2015
در اطلاعیه کانون رهپویان وصال آمده است:نظر به مرتفع شدن مشکلات وقف حسینیه سید الشهداء(ع) رهپویان وصال شیراز و صدور احکام هیات امنای پیشنهادی از طرف این کانون فرهنگی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور انجام گردیده، بدین وسیله شروع به کار مجدد جلسات هفتگی و برنامه های کانون را اعلام می دارد.

ضمن تشکر از مساعدت مسوولان استان فارس، از خیران و نیکوکاران به منظور تکمیل قسمت ها و بخش های مختلف حسینیه این کانون فرهنگی مذهبی دعوت می کنیم که امیدواریم بتوانیم در در راه ترویج اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) گام برداریم.

کانون فرهنگی رهپویان وصال 21 اردیبهشت 94 با صدور اطلاعیه ای خبر تعطیلی جلسات هفتگی این هیات مذهبی را در محل حسینیه شهدا (ع) این کانون اعلام کرد.

یکی ازمسوولان کانون فرهنگی رهپویان وصال شیرازروز 21 اردیبهشت جاری ،علت تعطیلی جلسات هفتگی این کانون راوجود پاره ای از اختلافات با اداره اوقاف و امور خیریه در مورد تولیت حسینه سیدالشهدا (ع) عنوان کرده بود.

کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز فعالیت خودرا از سال 78 در شهر شیراز آغاز کرد و جلسات خود را به صورت هفتگی و در روزهای شنبه در شهر شیراز برپا می کرد.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مسئولیت کانون رهپویان وصال شیراز را بر عهده دارد.ک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار