۷۰ درصد مدارس شهرستان خاش زیر آب

کد خبر: ۳۷۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 05 February 2017

نماینده مردم خاش در مجلس با تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و استان و اداره کل نوسازی استان گفت: در خاش بیشترین مدارس عشایری را داریم و مدارس فرسوده فراوان هستند زیرا در سالهای قبل توسط جهاد سازندگی احداث شده اند و نیاز است عزم عمومی برای رفع مشکلات صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا علی کرد در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: با گسترش آمار دانش آموزی، تقاضای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات می‌باشد و ۷۰ درصد مدارس شهرستان در بارندگیهای اخیر دچارآبگرفتگی شدکه نیاز است اداره نوسازی با توجه به وضعت آب و هوای خاش، در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کند.

کرد افزود: از سویی در برخی مدارس روستایی از وسایل گرمایشی غیراستاندارد استفاده می‌شود که در این خصوص لازم است اقداماتی انجام‌ شود‌.

وی با تاکید بر هوشمندسازی مدارس گفت: نیاز است همه اقوام در مدرسه سازی مشارکت و رقابت در مدرسه سازی ایجاد گردد و اینجانب به عنوان نماینده مردم و یک فرهنگی، پیگیر حضور خیرین در خاش هستم.

کرد ادامه داد: کارخانه سیمان خاش لازم است با ورود جدی تر به مدرسه سازی و رفع محرومیتهای روستاهای اطراف به تعلیم و تربیت شهرستان کمک کند و مردم شهرستان و آنهایی که بضاعت دارند نیز مکلف به توسعه فضاهای آموزشی هستند و باید با برنامه حرکت ‌نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
باران را خدا داد بهره برداری اش را عده‌ای، کاش خشکسالی را هم چون باران اثر اعمال خود می دانستند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار