رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب گفت:هدف اصلی از برگزاری هفته فرهنگ و هنر داراب ، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در زمینه های مختلف است.
کد خبر: ۳۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 19 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی بصیری افزود:هفته فرهنگ و هنر داراب از 16 تا 22 خرداد برگزار می شود و برنامه های مختلفی ظرف مدت یاد شده در این شهرستان برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب ادامه داد:عناوین روزهای هفته فرهنگ و هنر این شهرستان شامل، داراب مفاخر و نخبگان ، داراب و فرهنگ اسلامی و مجتبوی (این شهرستان منسوب به امام دوم شیعیان امام حسن مجتبی (ع) است) ، داراب و فرهنگ ایثار و شهادت، داراب و میراث فرهنگی، داراب و فرهنگ و هنر، داراب و توسعه فرهنگی و اقتصادی، داراب و جاذبه های طبیعی است.

بصیری افزود:با هدف هر چه بهتر برگزار کردن این هفته، کمیته های مختلفی با عنوان، کمیته برنامه ریزی،اجرایی، تبلیغات و روابط عمومی، نظارت و ارزیابی، مالی و پشتیبانی و دبیرخانه پیش بینی شده است و تا کنون نشست های متعددی از سوی مسوولان کمیته ها با اعضای مربوطه تشکیل شده است .

وی گفت: در هفته فرهنگ و هنر داراب برنامه هایی از جمله همایش های داراب شناسی ، بزرگداشت مفاخر مذهبی ، تجلیل از هنرمندان شهرستان و تجلیل از ایثار گران و خانواده های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

بصیری ادامه داد:همچنین برپایی نمایشگاه های صنایع دستی ، هنرهای تجسمی ، کتاب و برگزاری شب شعر ، جنگ شادی ، جشنواره بازی های بومی و محلی ،شروه خوانی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ادبی و هنری و ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه هایی است که برای هفته فرهنگ و هنر داراب تدارک دیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار