مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از راه‌اندازی استودیو حرم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبرداد.
کد خبر: ۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 19 May 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:
محمدتقی سهرابی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) از این استودیو پخش می‌شود.

وی گفت: صداو سیمای استان فارس برای توسعه، رشد و معرفی شیراز به عنوان شهر نمونه و الگو در ایران و جهان اسلام آماده هرگونه همکاری با شورا و شهرداری است.

سهرابی تصریح کرد: صدا و سیما در زمینه معرفی آداب شهروندی، جذب توریسم در حوزه‌های مختلف و جذب سرمایه‌دار قدم‌هایی بزرگ برداشته است و این باید با تعامل بیشتر تقویت شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما اخلاق‌محور، آگاهی بخش و امیدآفرین است بیان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کرد تا نشاط و شادابی در جامعه ایجاد شود.

سهرابی با اشاره به اینکه نقش رسانه در آموزش شهروندی برکسی پوشیده نیست افزود:رسانه‌ها در این مسیر نیازمند تعامل و همدلی بیشتر با مسئولان در اجرای بهتر برنامه‌ها هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس رسالت رسانه را حفظ و پاسداشت ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: در این راستا صدا و سیمای مرکز استان برنامه‌های ویژه در نظر گرفته و در شیراز نیز همواره به دنبال معرفی و نهادینه کردن آداب و رسوم و سنت‌ها به نسل بعدی هستند.

وی تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت صدا و سمای مرکز استان فارس توجه به سبک زندگی اسلامی با مولفه دین،اخلاق و امید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

سهرابی با اشاره به اینکه اداره شهر گران است خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند کمک تاثیرگذاری برای ارزان اداره کردن شهر داشته و صرفه‌جویی را ترویج دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس همچنین در نشست خود با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از انعقاد قرارداد تولید سریال با شبکه‌های ملی توسط شهرداری انتقاد کرد و گفت: برای تولید چنین برنامه‌هایی در صورتی که قرارداد با صدا و سیمای مرکز فارس منعقد شود برنامه‌ها با کیفیتی بهتر تولید و پخش می‌شود.

عضو سابق شورای معاونین صدا و سیما گفت: برنامه صدا و سیمای استان فارس به سمت عمق‌بخشی و کیفی‌بخشی تولید برنامه‌ها است و در این زمینه بیشتر تلاش می‌شود.

به گزارش تسنیم،در نشست عصر امروز مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شوراییان شهر خواستار معرفی شیراز با احیای سنت‌های فراموش شده و معرفی توانمندی‌ها شدند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بر توجه بیش از پیش صدا و سیمای مرکز فارس در معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، معرفی توانمندی‌های این شهر در عرصه گردشگری و ورزش شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار