معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تهیه دارو و تجهیزات آزمایشگاهی در جهرم خبر داد و گفت: از این مبلغ ۱۰میلیارد ریال به خرید تجهیزات آزمایشگاه‌های غذا تخصیص یافت.
کد خبر: ۳۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۴ 18 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:

ابوالفضل نیکو سیر از اختصاص 150 میلیارد ریال برای تهیه دارو و تجهیزات آزمایشگاهی درجهرم در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این مبلغ 10 میلیارد ریال به خرید تجهیزات آزمایشگاه‌های غذا تخصیص یافت.

وی از تجهیز آزمایشگاه‌های جهرم به دستگاه‌های تیپ یک کشور خبر داد و گفت: با این امکانات شهرستان جهرم قادر به ردیابی تمام سموم و عناصر کمیاب نظیر مس، سرب و غیره است.

نیکو سیر بابیان اینکه معاونت غذا دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بین دانشگاه‌های همسان خود سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده است، افزود: ازآنجایی‌که اقتصاد شهرستان جهرم کشاورزی است متخصصان آزمایشگاه‌های این شهر می‌توانند عناصر و سموم خاک و کشاورزی را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سنجش افلاتکسین در خشکبار، لبنیات و برخی از افزودنی‌ها در آزمایشگاه‌های جهرم انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: امکانات بررسی برخی دیگر از افزودنی‌ها، شیرین‌کننده‌ها و غیره در آینده به آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی افزوده می‌شود.

برچسب ها: جهرم ، دارو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار