مرد 590 کیلویی جهان می خواهد نیمی از وزنش را کاهش دهد

در اولین بخش از این اقدامات که با فاصله زمانی شش ماه از هم صورت می گیرد، جراحان سه چهارم از معده این فرد را خارج خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 22 December 2016
 خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه ، یک مرد مکزیکی که با 590 کیلوگرم وزن عنوان چاق ترین فرد جهان را یدک می کشد قصد دارد با انجام جراحی بای پس معده نیمی از این وزن اضافی را از دست بدهد.
 «خوزه کاستاندا کروز» پزشک این فرد که «خوان پدرو» نامیده می شود گفت این فرد از دیابت، فشار خون بالا و انسداد مزمن ریوی رنج می برد و برای کاهش خطراتی که سلامتی اش را تهدید می کند باید وزن خود را به صورت قابل توجهی کاهش دهد.  
 
به گفته وی،‌این فرد در این مسیر باید چندین عمل جراحی مختلف انجام دهد. در اولین بخش از این اقدامات که با فاصله زمانی شش ماه از هم صورت می گیرد، جراحان سه چهارم از معده این فرد را خارج خواهند کرد.  در بخش دوم نیز باقیمانده معده وی به صورت نسبی مسدود خواهد شد تا در وی حس سیری ایجاد کند. به گفته پزشک وی، این فرد تحت عمل جراحی در ناحیه روده کوچک نیز قرار می گیرد.
 
پزشک این فرد تلاش دارد بیمارش در شش ماه اول 59 کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهد که همین امر به تنهایی خطر ابتلا به سرطان ناشی از چاقی را 52 درصد کاهش می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار