راهداری فارس 170 میلیارد تومان بدهکار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: پیمانکاران ۱۷۰ میلیارد تومان از سازمان مطالبه دارند.
کد خبر: ۳۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 20 December 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا سیاهپور در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فارس گفت: زمستان امسال 73 اکیپ راهداری و 123 گشت راهداری برای ارائه خدمت رسانی در جاده‌های فارس مستقر می‌شوند.
سیاهپور با اشاره به اینکه 5 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های استان در مواقع بارش برف نیازمند عملیات برف‌روبی است،افزود: در طرح زمستانی راهداری استان از451 انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین استفاده می شود.
وی بیان کرد: اکیپ‌های راهداری در 64 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار مستقر می‌شوند و تدابیر لازم برای اسکان اضطراری مسافران جاده‌ها صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تصریح کرد: موضوع ارتقاء ایمنی راه‌ها و جاده‌ها، هموار کردن یک هزار و 790 کیلومتر از راه‌ها، نصب 28 هزار تابلو اخطاری و انتظامی، خط کشی 9 هزار کیلومتر از  راه‌ها و افزایش دوربین‌ نظارت جاده‌ای از 12 به 17 عدد از اقدامات انجام شده  این سازمان است.
وی اضافه کرد: تا پایان امسال با  اضافه شدن 76 سامانه ثبت تخلف و کنترل سرعت تعداد دوربین‌های نظارتی به 140 عدد افزایش می‌یابد که این دوربین‌ها 45 درصد محورهای استان فارس را زیرپوشش قرار می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار