(....)ی مقدمه ناامنی اجتماعی

ترويج فرهنگ حجاب بستر توسعه امنيت اجتماعي در جامعه است
کد خبر: ۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳ 08 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه براساس نوشته موج، فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در حاشيه بازديد از نمايشگاه حجاب و عفاف در شهرستان سلماس با اشاره به اين که گسترش فرهنگ حجاب و عفاف بستر مناسبي براي توسعه امنيت اجتماعي است گفت: رواج بد پوششي تهديدي جدي براي سلامت خانواده‌ها و به‌ تبع آن سلامت جامعه است .

سردار شرفي با تأکيد بر وظيفه مجموعه‌هاي فرهنگي براي توسعه حجاب و عفاف در جامعه افزود: وظيفه مجموعه‌هاي فرهنگي اين است که هنر را تمام‌عيار در قالبي مناسب به ميدان آوردند تا اين هنر در جامعه اثرگذار شده و زمينه‌هاي ترويج عفاف و پاک‌دامني را در جامعه فراهم سازد .

وي با بيان اين که امروز دشمنان از راه‌هاي مختلف مي‌خواهند زشتي محرمات و معاصي و منزلت حيا و عفت را از ميان بردارند اظهارداشت: در چنين موقعيتي بايد هر مسلماني هوشيار بوده و با پوشش مناسب و شايسته خويش پاسخ دندان‌شکني به دشمنان دهد .

سردار شرفي در ادامه با اشاره به اينکه گل عفاف در بوستان حجاب مي‌رويد بيان داشت: بي‌حجابي چون شاخه‌اي بيرون از حصار باغ است که طمع هر رهگذر را به‌ سوي خود جلب مي‌کند .

فرمانده انتظامي استان در پايان استحکام خانواده، آرامش رواني و سلامت اجتماع را از ثمرات و نتايج عفت ورزي يادکرد و خاطرنشان ساخت: حجاب شخصيت و هويت را در نموداري از عزت و عظمت ترسيم مي‌کند پس حفظ اين گوهرالهي زمينه سعادت دنيوي و اخروي را هم براي فرد و هم براي اجتماع فراهم مي‌کند .

گفتني است؛ اين نمايشگاه به مدت سه روز در دبيرستان سميه شهرستان سلماس براي بازديد علاقه‌ مندان داير است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار