تهیه‌کننده فیلم در قلمرو خورشید گفت: دلم می‌خواهد با تولید فیلم‌های فاخر در شیراز این شهر به قطب تولید فیلم تبدیل شود.
کد خبر: ۳۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 11 May 2015

تابناک فارسبه نقل از فارس:یعقوب مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به‌ضرورت تولید فیلم‌های فاخر در شیراز اظهار داشت: شیراز علاوه‌بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری که در حوزه‌های مختلف دارد در زمینهٔ تولید فیلم نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست یابد.

تهیه‌کننده فیلم در قلمرو خورشید بیان کرد: من تاکنون تهیه‌کنندگی و مشارکت در ساخت چند فیلم در شیراز را عهده‌دار بوده‌ام و درصدد هستم این شهر به قطب تولید فیلم تبدیل شود.

وی ادامه داد: بیش از 30 درصد ضبط فیلم در قلمرو خورشید انجام‌شده و مابقی نیز در حال اجراست.

مقدم افزود: بیش از 70 درصد لوکیشن‌های فیلم در قلمروی خورشید در شیراز و 30 درصد در بوشهر ضبط می‌شود.

این تهیه‌کننده فیلم با اشاره به اینکه موضوع این فیلم در مورد ترور دانشمندان هسته‌ای است، بیان داشت: امروز دشمنان فرهنگ و هویت ما را نشانه گرفته‌اند و هرکسی به سهم خود باید از این فرهنگ پاسداری کند و من نیز به‌عنوان یک شهروند معتقد ایرانی تمام داشته‌هایم را برای این مهم هزینه خواهم کرد.

وی ادامه داد: در فیلم در قلمرو خورشید از بهترین تکنیک‌ها و امکانات سینما بهره‌مند می‌شویم تا اثری در شان سومین حرم اهل‌بیت (ع) تولید شود.

مقدم گفت: در این فیلم که امیرمحمد زند نقش اصلی را به عهده دارد بزرگانی مانند حبیب دهقان‌نسب، عبدالرضا اکبری و معصومه آقاجانی نیز حضور دارند ضمن اینکه بازیگرانی مانند ناصر سهرابی، سارا منجزی و جوانان شیرازی ازجمله شبنم صالح، سارا فیجانی، مونیکا غلام‌پور و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تهیه‌کننده فیلم در قلمرو خورشید خاطرنشان کرد: در این فیلم سعی شده است از توان بالای هنرمندان شیرازی نیز بهره گرفته شود.

وی بابیان اینکه ابراهیم صمیمی جوان شیرازی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد، ادامه داد: هوشنگ غفوری مدیر تصویربرداری، هادی افشار مدیر صدابرداری، بابک شعاعی طراح گریم و حامد رضی تدوین فیلم در قلمرو خورشید را به عهده ‌دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار