گزارش تابناک تبریز از صحن علنی شورای شهر تبریز:

از بازشدن پای دلالان به حوزه گردشگری سلامت تا شهرداری اداره کار نیست

به گزارش تابناک تبریز جلسه شورای شهر 2آبان به دلیل تعمیر سالن جلسات شورای شهر تبریز در دومین هفته پیاپی در دفتر شهردار تبریز و درغیاب دو عضو شورا آقایان خاماچی و نورمحمدزاده برگزار گردید.
کد خبر: ۳۱۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 23 October 2016
به گزارش تابناک تبریز جلسه شورای شهر 2آبان به دلیل تعمیر سالن جلسات شورای شهر تبریز در دومین هفته پیاپی در دفتر شهردار تبریز و درغیاب دو عضو شورا آقایان خاماچی و نورمحمدزاده برگزار گردید. 
 
دبیری رئیس شورای شهر تبریز با گرامیداشت 1آبان روز اماروبرنامه ریزی، خبر داد که شهرداری برای 5سال آینده برنامه ی مناسبی تدوین کرده است.

وی با اظهار تاسف اذعان کرد،شورای شهر تبریز درخصوص اقتصاد مقاومتی تابه حال برنامه های عملیاتی تدوین نکرده است و فعالیت های انجام شده در حد صحبت باقی مانده است.
 
وی ادامه داد درصورتی که برنامه ریزی دراین خصوص انجام شود پیشرفت های قابل توجهی حاصل می شود.

جلوی اسراف گرفته شود
 
دبیری اظهارداشت: در پروژه ها می‌توان با مدیریت در هزینه ها جلوی هزینه های پرت راگرفت،وی در همین راستا اضافه کرد ،در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی باید سرمایه های سرگردان جذب شوند.
 
ممانعت از سودجویی دلالان
 
دبیری با تاسف از اینکه درحوزه گردشگری سلامت برخی دلالان سودجو  سرمایه ها را به فنا میبرند ابراز کرد،باید جلوی این افراد گرفته شود تا بیت المال هدر نرود.
 
 عابدزاه:شورا وشهرداری اداره کارنیست
 
عابدزاه عضو شورای شهر درنطق پیش از دستورخود درخصوص اقتصادمقاومتی وبازخورد آن درامورشهری به عمل به فرامین رهبری اشاره کرد و گفت،شعاری که رهبری انتخاب کرده اند راهی است که کشوربه آن احتیاج دارد.
 
این عضو شورا اضافه کرد، دراجرای اقتصاد مقاومتی باید به واژه ی قناعت توجه شود و دراجرائیات ازاسراف پرهیز شود تا در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی تسریع شود.

وظیفه شناسی و الویت بندی در اجرا از دیگر عناوینی بود که عابدزاده درراستای تسهیل تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح کرد وافزود استفاده از تولیدات داخلی نیز باید مورد توجه گیردونباید در مساله نهال کاری از خارج از استان نهال وارد شود.

 
عابدزاده درپایان سخنان خود بیان داشت،فارغ ازاینکه شورا وشهردای اداره کار نیست،تاجایی امکان اشتغال در شهردای وجودداشته است باید حاکمیت عدالت دراشتغال رعایت شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
سلام
میگم یهویی اعضای شورای شهر خسته نشوند با این همه مصوبه و تصویب نامه ها

خیلی نطق های خوبی داشتند حنما تبریز آباد میشود
میگم آقای شیاری نبودند حداقل انتقاد کنند تا مشکلات حل شود . عجله نکنید حق جلسات محفوظ است ایشاالله هفته بعد جلسه در اتاق مجلل تشکیل میشه همه صحبت میکنند .
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار