معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: مقابله با بحران خشکسالی و رفع مشکلات بیکاری از اولویت های اصلی فعالیت های بسیج سازندگی فارس است.
کد خبر: ۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 05 May 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از مهر،سعید کوشکی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم سالروز تاسیس بسیج سازندگی تاکید کرد: خوشبختانه بسیج سازندگی در استان فارس عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته در سال گذشته حدود هفت هزار شغل ایجاد کند.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت استان فارس در خصوص بیکاری در شان و جایگاه این استان نیست بنابر این باید با همدلی و اتحاد در میان تمامی دستگاه های فارس به فکر رفع این مشکلات باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تصریح کرد: مشکل دیگر امروز استان فارس وضعیت خشکسالی و بحران آب است که در این بخش تمامی سازمان ها باید بسیج شوند.

کوشکی افزود: ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ بیکاری و بحران آب از جمله اولویت های سال جاری بسیج سازندگی فارس است.

وی یادآور شد: یکی از برنامه هایی که باعث کاهش نرخ بیکاری در فارس می شود راه اندازی اشتغال خانگی است که امروز ما شاهد هستیم در چند سال گذشته هر زمانیکه این کار انجام شده نتیجه مثبت گرفتیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز گفت: هدف از نظام اسلامی تربیت اسلامی و ایجاد فطرت توحیدی است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: صداقت، دلسوزی، فعالیت و.... از رمزهای موفقیت بسیج سازندگی است.

وی تصریح کرد: مدیریت و نظارت بر برنامه های اجرایی موجب موفقیت بسیج سازندگی در استان فارس شده که امیدوارم با ادامه این مسیر شاهد از بین رفتن مشکلات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار