تیم های استان فارس در حال دست و پا زدن در رشته ها و لیگ های مختلف هستند و واقعا انگار هیچ کس عین خیالش هم نیست. مدتیست که مسئولان مربوطه وعده انقلاب ورزشی می دهند و از عملکرد خوب ورزش فارس می گویند و حتی پیشبینی کسب چند مدال المپیکی توسط ورزشکاران فارس را می دهند!!!
کد خبر: ۳۰۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 04 October 2016
 تیم های استان فارس در حال دست و پا زدن در رشته ها و لیگ های مختلف هستند و واقعا انگار هیچ کس عین خیالش هم نیست.
 
به گزارش تابناک فارس:مدتیست که مسئولان مربوطه وعده انقلاب ورزشی می دهند و از  عملکرد خوب ورزش فارس می گویند و حتی پیشبینی کسب چند مدال المپیکی توسط ورزشکاران فارس را می دهند!!!
 
از همان روز این وعده ها و تقدیر و تشکرها منتظر کمی تغییر مانده ایم تا فجر به قعر جدول لیگ یک برود و در جام حذفی حذف شود و تیم ارژن روز به روز بیشتر به ته جدول نزدیک بشود و حالا هم برق نوبن از لیگ برتر هندبال انصراف بدهد و کماکان منتظر انقلاب ورزشی در فارسیم.
 
شاید هنوز وقتش نرسیده است.انشاء الله که زودتر وقتش برسد.
 
تیم برق جدید فارس از تیم‌داری در لیگ برتر هندبال منصرف شده و اعلام کرده است در هیچ رشته‌ای به جز فوتبال سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

سرمربی این تیم درباره انصراف تیمش از لیگ برتر هندبال اظهار کرد: برق جدید فارس یک ماه است که از تیم‌داری منصرف شده است.

محمد کونجانی افزود: ما بعد از این خبر به همراه رئیس هیات استان فارس و مدیرکل استان تلاش کردیم تا امتیاز خود را در هندبال نگه داریم و بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم، اما تاکنون موفق نشده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار