خبر استاندار از تغییرات مدیریتی در خوزستان

کد خبر: ۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 30 April 2015

استاندار خوزستان با اشاره به نزديك شدن به زمان انتخابات و لزوم برخی تغییرات در سیستم مدیریتی استان، گفت: این تغییرات با هدف صيانت از رأي مردم و كاهش هر آنچه تعارض تلقي مي‌شود، انجام می‌گیرد؛ زیرا لازم است که فضاي آرامی در استان ايجاد كنيم.

عبدالحسن مقتدايي اظهارکرد: يك سري جابه‌جايي​ها چه در ستاد استانداري و چه در بيرون از آن داريم كه بيشتر با هدف تقويت بدنه كارشناسي انجام می‌شود.

وی ادامه‌داد: در بعضي از ادارات كل نیز بايد تغييراتي صورت گيرد. البته این تغييرات به تصميمات دولت برمي​گردد.

استاندار خوزستان بيان‌كرد: بايد از زمان باقي​مانده بهره گرفت. معمولاً كساني كه تثبيتي هستند بايد تثبيت شوند و كساني كه قرار است جابه‌جا شوند علي​الاصول بايد طي اين مدت جابه‌جا شوند.

مقتدایی اضافه‌كرد: براي يك دولت بلاتكليف بودن مديران تأثير منفي بر عملکرد آنان دارد؛ زیرا بعد از هر انتخابات به ويژه در دوره اول رياست جمهوري انتظار تغييرات حداقل است، اما گاهي اوقات بعضي كارها تخصصي است.

وي ادامه‌داد: يكي از موارد، لزوم تغييرات در دانشگاه​ها است و قبلا هم گفته​ام كه معطل ماندن 35 رييس دانشگاه در حالت سرپرستي زيبنده نظام آموزش عالي كشور نيست. بدون شك بايد شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه مسووليت آن به عهده رييس جمهور است، تصميم لازم را بگيرند؛ چون اين بلاتكليفي تأثير منفي بر عملكرد ما طي سال​هاي آتي از جهات مختلف به ویژه كار علمي و پژوهشي و توليد مقاله خواهد داشت. مدير در حالت سرپرستي حتي نمي​تواند تصميم ميان‌مدت بگيرد چه رسد به برنامه ریزی بلندمدت. از اين نمونه‌ بلاتکلیفی‌ها زياد داريم.

مقتدايي خاطرنشان‌کرد: در حوزه سياسي و اجتماعي نیز كه من در این خصوص حساسيت دارم، بايد ديدگاه‌ها بر هم منطبق باشد. در كارهاي تخصصي و مراكز توليدي تا زماني كه دستگاه مركزي تصميمي نگيرد، اصراري بر تغيير نداريم زیرا این كار تخصصي است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار