39 دوره آموزشی توسط شرکت شهرک های صنعتی قزوین برگزار شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در پنج ماهه سال جاری 39 دوره آموزشی، تخصصی و عمومی برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.
کد خبر: ۲۹۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمید رضا خانپور روز سه شنبه در جریان بازدید از دوره آموزشی نگارش قراردادهای تجاری و اصول و فنون مذاکره افزود: در این دوره ها شش هزار و 500 نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: 642 نفر از مدیران، کارشناسان و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در این دوره ها حضور پیدا کرده اند.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه، احیای دوره کارورزی، بالا بردن کیفیت محصولات و بهره وری، بالا رفتن ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی و اجرای صحیح قوانین کار و تامین اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
خانپور اضافه کرد: تاکنون بیش از 819 دوره آموزشی با حضور 14 هزار و 674 نفر با 221 هزار نفر ساعت آموزشی برای ارتقای مهارت و اثربخشی مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی واقع در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.
وی در پایان گفت: در ادامه سال جاری برگزاری بیش از 100 دوره آموزشی در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار