مدیرعامل ایرانا تولیدکننده بازی‎های رایانه‎ای خبر داد:

40 میلیون تومان جوایزه غیر نقدی برای برترین‎های استارتاپ بازی‎های رایانه‎ای گلستان

وی بیان داشت: نزدیک به 500 میلیون تومان روزانه خروج ارز از کشور داریم و به دنبال این هستیم که با تولید بازی‎های داخلی از خروج ارز جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۲۷۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 10 August 2016
پیمان یعقوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه استارتاپ بازی رایانه‎ای در 27 مرداد ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که استان گلستان را به عنوان قطب ساخت بازی رایانه‎ای در کشور مطرح کنیم.

وی به جوایز استارتاپ ساخت بازی رایانه‎ای اشاره کرد و یادآور شد: جایزه انتشار بین‌المللی برای تیم‎های برتر در مارکت‎های خارجی در نظر گرفته شده است تا تولیدکنندگان و شرکت‎های برتر بتوانند بازی خود را به صورت بین‌المللی منتشر کنند.

مدیرعامل ایرانا تولیدکننده بازی‎های رایانه‎ای همه شرکت‎های مرتبت را در این استارتاپ دعوت کردیم، ابراز داشت: برای تیم‎های برتر شرکت رایگان در دوره ساخت بازی که به مدت 200 ساعت است در نظر گرفته شده است.

یعقوبی به معرفی تیم‎های برتر شرکت کننده به پارک علم فناوری استان گلستان اشاره کرد و گفت: با این اقدام به دنبال این هستیم که شرکت‎های برتر بتوانند از مزایای پارک علم و فناوری بهره‎مند شوند.

100 سال پیش هنر سینما به عنوان هنر هفتم در نظر گرفته شده است

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم زمینه مناسبی برای شرکت‎های داخلی شرکت کننده در این استارتاپ در نظر گرفته شود، یادآور شد: حامیان مالی خوبی استارتاپ ساخت بازی رایانه‎ای در استان گلستان پیدا کرده است.

مدیرعامل ایرانا تولیدکننده بازی‎های رایانه‎ای به حضور شتاب دهنده‎های تجاری و استارتاپ اشاره کرد و گفت: شش شتاب دهنده و سرمایه‎گذار در این رویداد حضور دارند و از پروژه‎‎های برتر تا سقف 40 میلیون تومان حمایت خواهند کرد.

یعقوبی بیان داشت: مهمترین هدف خارج از بحث مسابقه‎ای انجام کار گروهی و برداشتن موانع برای تولید محصولات رایانه‎ای است و شرکت در این استارتاپ در درجه بعدی اهمیت پیدا می‎کند.

وی با بیان اینکه توجه به بازی رایانه‎ای می‎تواند یک میلیون شغل در ایران ایجاد کند، یادآور شد: 40 میلیون تومان جایزه برای نفرات برتر شرکت کننده در استارتاپ ساخت بازی‎های رایانه‎ای استان گلستان در نظر گرفته شده که به جای اهدای جایزه نقدی یک سری مزیت‎های کاربردی به آنان اعطاء می‎شود.

به دنبال این هستیم که با تولید بازی‎های داخلی از خروج ارز جلوگیری کنیم

مدیرعامل ایرانا تولیدکننده بازی‎های رایانه‎ای با اشاره به اینکه از 100 سال پیش هنر سینما به عنوان هنر هفتم در نظر گرفته شده است، گفت: بازی رایانه‎ای از این جهت که به تفکر سنین کودک و نوجوان تاثیرگذار است و همچنین نقش بازیکن در استفاده از بازی نرم افزاری به عنوان شخص اول اهمیت پیدا می‎کند.

یعقوبی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر رهبر نبودم مدیریت فضای مجازی را بر عهده می‎گرفتم و این اهمیت کار در فضای مجازی و برنامه‎های مرتبت با آن از جمله بازی‎های رایانه‎ای را نشان می‎دهد.

وی بیان داشت: نزدیک به 500 میلیون تومان روزانه خروج ارز از کشور داریم و به دنبال این هستیم که با تولید بازی‎های داخلی از خروج ارز جلوگیری کنیم.

مدیرعامل ایرانا تولیدکننده بازی‎های رایانه‎ای با بیان اینکه تا 23 فرصت باقی است که علاقمندان به شرکت در این استارتاپ ثبت‎نام کنند، گفت: مبلغ ثبت‎نام برای هر نفر شرکت کننده 100 هزار تومان در نظر گرفته شده و تاکنون 90 درصد ظرفیت این استارتاپ پر شده است.

 گفتنی است علاقمندان به شرکت در این استارتاپ می‎توانند به آدرس www.IranaFoundation.ir مراجعه کنن
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار