رسانه ها بهترین ابزار برای تقویت تولید داخلی

مدیر کل استاندارد همدان گفت: رسانه ها بهترین ابزار و ظرفیت برای تقویت تولید و نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخلی هستند.
کد خبر: ۲۷۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 07 August 2016
مدیر کل استاندارد همدان گفت: رسانه ها بهترین ابزار و ظرفیت برای تقویت تولید و نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخلی هستند.

به گزارش ایرنا، محمد مددی مرکز همدان اظهار کرد: هدفمند و پایدار شدن تولید یکی از دغدغه های اصلی نظام در بیش از سه دهه گذشته بوده با این وجود مشکلات فراوانی در این حوزه وجود دارد.

وی اضافه کرد: رسانه ها با حساس کردن مردم در مصرف کالاهای تولید داخل کشور می توانند با جهت دادن به افکار مردم در تقویت تولید داخلی موثر باشند.

وی اظهار کرد: اغنا کردن مردم به خرید و مصرف کالاهای تولید داخلی کار سخت و دشواری است که نیاز به علم، مهارت و ظرافت قلم خبرنگار دارد.

مدیر کل استاندارهمدان با ذکر اینکه کار خبرنگاران سخت و زیان آور است، بیان کرد: افرادی که در بطن جامعه هستند بیشتر به اهمیت و جایگاه رسانه واقف هستند و آنها را رها نمی کنند.

مددی افزود: کار رسانه بسیار با اهمیت و ارزشمند است و رویکرد و قلم خبرنگار بر بخش های مختلف جامعه بسیار اثرگذار است.

وی اضافه کرد: اداره کل استاندارد همدان در راستای اهداف سازمانی تعامل دوسویه با رسانه ها دارد چون موفقیت خود را در گرو تعامل با رسانه ها می بینیم.

مدیرکل استاندار همدان اظهار کرد: 45 نفر در اداره کل استاندارد همدان با دامنه وسیع وظایف مشغول به فعالیت هستند و متوازن نبودن در این حوزه ما را از غافله تولید عقب رانده است.

مددی برگزاری جلسه ستاد تسهیل با هدف بررسی مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را نشان از تلاش مثبت و درایت استاندار همدان برای رفع مشکلات اقتصادی استان دانست.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان نیز با ذکر اهمیت و سخت و زیان آور بودن حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگاران در هر زمانی باید آماده تولید و انعکاس اخبار باشند.

اکبر بهاروند افزود: یکی از دغدغه های اصلی رسانه ها سخت و زیان آور بودن این حرفه است در حالیکه بسیاری از مسئولان همچنان زیان آور بودن این شغل را باور نکرده اند.

وی اضافه کرد: برخی از خبرنگاران تنها بواسطه جایگاه اجتماعی این شغل وارد این حرفه شده و از سواد رسانه ای لازم برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه مهمترین مبنا و رویکرد رسانه باید اخلاق مداری باشد تاکید کرد: شغل خبرنگاری بر خلاف دیگر مشاغل درآمدزا نیست و کسانی که پا در این عرصه می گذارند باید شیفته این کار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار