انهدام باند سارقان منازل در خاش

کد خبر: ۲۶۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 20 July 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا اربابی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن عمومی در 2 هفته اخیر و اظهار نگرانی مردم، بررسی موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: کارآگاهان پلیس با کار شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی باند سه نفره سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به 12 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خاش گفت: یک قبضه اسلحه شکاری، وسایل جهت باز کردن درب منازل، پنج عدد ساعت مچی، سه عدد گوشی موبایل، یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت از این باند کشف کردند.
** دستگیری سارقان حرفه ای و کشف 10 فقره سرقت در سراوان
فرمانده انتظامی سراوان نیز گفت: 2 نفر سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر شدند که به 10 مورد سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.
سرهنگ احسانعلی آذر پودینه اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، منازل و اماکن عمومی در بعضی از نقاط شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی به صورت محسوس و غیر محسوس و همچنین فعال کردن گشت های شبانه روزی سرنخ هایی از رد پای سارقان حرفه ای در این پرونده باز شد.
وی گفت: هوشیاری پلیس و پیگیری مداوم ماموران، مخفیگاه سارقان در محدوده روستای آسپیچ سراوان شناسایی و تحت کنترل درآمد.
فرمانده انتظامی سراوان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه آسپیچ در یک عملیات موفق این 2 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده آنان به 6 فقره سرقت موتورسیکلت و چهار فقره سرقت در اماکن عمومی اعتراف کردند.
سرهنگ آذرپودینه تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار