کشف قاچاق 300 میلیونی در تویسرکان

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 18 June 2016
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محمد معصومی، از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته عوامل ایست و بازرسی کالای قاچاق شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محورهای عبوری حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از توقف خودرو مأموران اقدام به کنترل مدارک راننده و خودرو کردند، افزود: خودرو به منظور بررسی بیشتر و دقیق‌تر به مقر مبارزه با کالای قاچاق دلالت شد و مورد بررسی دقیق و تخصصی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه راننده خودرو اهل و ساکن شهرستان‌های مرزی غرب کشور بود، ادامه داد: این قاچاقچی به طرز ماهرانه اقدام به جاسازی 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در قسمت‌های درب، بدنه، کف و کپسول گاز خودرو کرده که با هوشیاری و کنترل دقیق مأموران این محموله کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق 3 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده از این قاچاقچی مشخص شد این محموله از شهرستان پاوه به مقصد بازار همدان بارگیری شده است.

معصومی خاطرنشان کرد: طبق استعلام به عمل آمده، این قاچاقچی حرفه‌ای دارای سوابق متعددی در حمل کالای قاچاق در استان‌های هرمزگان، تهران و شهرهای مرزی غرب کشور است که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مرجع قضایی اعزام شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به مبارزه شبانه‌روزی با این پدیده شوم و افراد سودجو، حمایت از تولید داخلی را وظیفه همگانی دانست و گفت: خرید و فروش کالای قاچاق باید به عنوان یک ضد ارزش نهادینه شود.

وی در پایان سخنانش افزود: همه باید در سال اقتصادی مقاومتی با پرهیز از مصرف کالای قاچاق به رونق بخش تولید کشور کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار