آیت‌الله صافی گلپایگانی مطرح کرد

تحقق آرزوی آیت‌الله بروجردی برای تبلیغ دین در عرصه بین‌الملل

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه تبلیغ در عرصه بین‌الملل با پیشرفت خوبی همراه شده است، گفت: تبلیغ دین اسلام و معارف والای اهل بیت(علیهم‌السلام) توسط طلاب در خارج از کشور از آمال و آرزوهای آیت‌الله بروجردی بود.
کد خبر: ۲۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 06 June 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز حوزه، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار مسؤول مرکز اسلامی هوستون آمریکا  که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط این مرکز اظهار کرد: فرصت خوبی که برای شما فراهم شده را قدر بدانید چون لطف خدا و توفیقی الهی است. فرصتی مغتنم برای ترویج اسلام و هدایت‌های نورانی آن است. بنده از فعالیت‌هایی که انجام شده، بسیار خوشحال شدم. باید واقعاً خداوند را شاکر بود چون رشد مراکز اسلامی و مساجد در سراسر دنیا و کشور آمریکا، همه از لطف خداوند سبحان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برنامه‌های  مرحوم آیت‌الله بروجردی(ره) نسبت به تبلیغ در خارج کشور، افزود: تبلیغ دین اسلام و معارف والای اهل بیت (ع) توسط طلاب در خارج از کشور، از آمال و آرزوهای استاد ما آیت‌الله بروجردی بود که در زمان خود ایشان هم چشمگیر بود و امروز الحمدلله با پیشرفت خوبی همراه شده است. آن مرحوم بارها بر این نکته تأکید داشتند که باید با ادیان الهی دیگر ارتباط داشت و در ضمن این ارتباط‌ها، هدایت‌های قرآن و اهل بیت علیهم‌السّلام را با دلیل و متقن برای آنها بیان کرد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به مسئله مهدویت و موضوع امسال کنگره سالیانه مسلمانان آمریکا، ابراز کرد: با ترویج معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) به ویژه حضرت بقیة الله الأعظم بتوانید اسلام ناب را برای مردم آنجا تبیین کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین بدیعی مسؤول مرکز اسلامی هوستون آمریکا و سخنگوی کنگره مسلمانان آمریکا در گزارشی از فعالیت‌های این نهاد، به اهمیت موضوع برگزاری کنگره سالیانه مسلمانان آمریکا که با حضور حدود 3 هزار نفر از شخصیت‌های مذهبی از سراسر آمریکا و امسال با موضوع «امام مهدی، منجی بشریت» برگزار می‌شود، اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار