لاریجانی به جلسه امروز که عارف رئیس آن است، می رود؟

کد خبر: ۲۲۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 07 May 2016

به گزارش تابناک یزد، روزنامه شرق در گزارشی به موضوع ریاست آینده مجلس پرداخته و در گزارشی با تیتر «اميدهاي روز شنبه» نوشته:

«برگزاری جلسه هم‌اندیشی برای منتخبان مجلس دهم، بهانه‌ای شد برای وزن‌کشی بین دو طیف حاضر در این مجلس. جلسه‌ای که قرار بود طبق اعلام قبلی با حضور منتخبان لیست امید برگزار شود و از همان ابتدای اعلام خبر این جلسه، مهم‌ترین سؤال این بود که چهره‌هایی نظیر علي لاریجانی و كاظم جلالی که به عنوان اعضای لیست امید به مجلس راه یافته‌‌اند، چگونه در این جلسه و البته در سازو‌کار فراکسیون امید، حضور پیدا خواهند کرد، اما برای رسیدن به پاسخ این سؤال، نیاز نبود تا روز برگزاری جلسه صبر کنیم. همه‌چیز به‌زودی روشن شد.

روابط‌عمومی مجلس نهم اعلام کرد درست در همان روزی که قرار است جلسه لیست امید برگزار شود، می‌خواهد برنامه نشست هم‌اندیشی کل منتخبان مجلس دهم را برگزار کند. فرازوفرودهای بعدی حول این موضوع بود که برای تغییرندادن زمان برگزاری جلسه لیست امید، روابط‌عمومی مجلس همایش خود را صبح تا ظهر برگزار کند و جلسه لیست امید هم بعدازظهر برگزار شود. به نظر می‌رسید لاریجانی ترجیح می‌دهد به جای حضور در جلسه‌ای به ریاست عارف، لیست امید را به جلسه‌ای با ریاست خود فرابخواند و معنای مستتر در این حرکت این بود که رهروانی‌هایی که در انتخابات به لیست امید پیوسته بودند، تنها در صورت حمایت لیست امید از ریاست لاریجانی بر مجلس دهم، به این ائتلاف ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار