مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی

خسارت 17 میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌ها از ابتدای سال در خراسان جنوبی 250 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است، گفت: شهرستان‌های بیرجند، طبس، سربیشه و درمیان بیشترین میزان خسارت را داشتند.
کد خبر: ۲۲۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 04 May 2016
سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در خراسان جنوبی 36.5 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: بارندگی‌های 24 ساعت گذشته تاکنون 17 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و بخش‌های زیربنایی استان وارده است.

وی از وارد آمدن خسارت به هفت قنات در سطح استان خبر داد و افزود: بارش‌های رگباری میزان خسارت به استان را افزایش داده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی بیان داشت: ایل‌راه‌های عشایری، آب‌نماها، راه‌های روستایی، شانه‌راه‌ها، پل‌ها، ابنیه، مزارع و باغات و تأسیسات طی این بارندگی‌ها دچار خسارت شدند.

میرجلیلی اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی به موقع صدا و سیما و مطبوعات، خوشبختانه در اثر سیل در 6 ماه گذشته خراسان جنوبی هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

وی از کاهش 28 درصدی بارندگی طی بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ماه نسبت به سال‌گذشته خبر داد و اذعان داشت: خشکسالی حاد در خراسان جنوبی سبب شده که در صدر استان‌های کشور از لحاظ خشکسالی قرار بگیریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار